آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و مستثنی کردن ایثارگران و مدافعان حرم

تبصره یک قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان اصلاح شد/ مدافعان حرم به این تبصره اضافه شدند

شناسنامه قانون | 57742061

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و افزودن مدافعان حرم و همسران شهدای مدافع حرم به آن خبر داد.

علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات دستورکار نشست امروز (سه شنبه چهارم خردادماه)، گفت: در این نشست ماده واحده اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب ۶/۶/۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این تبصره آمده بود که جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۳ سال و رزمندگان بالای ۵۰ ماه جبهه و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بر اساس پیشنهاد نمایندگان این تبصره به این صورت اصلاح شد که جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۶ ماه یا رزمندگان بالای ۶ ماه جبهه و فرزندان شهدا، مدافعان حرم و همسران شهدای مدافع حرم از شمول این قانون مستثنی هستند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست طراحان این طرح و کارشناسانی از وزارت اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشوری و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

مطالب مرتبط:

قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان

قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان

طرح قانونی مستثنی کردن ایثارگران از شمول قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام