آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

صدور احکام همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی در اسفندماه

تأمین اجتماعی: متناسب سازی حقوق بازنشستگان در روز‌های آینده اجرایی می‌شود/ صدور احکام همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی در اسفندماه

همسان سازی بازنشستگان اسفندماه

مصطفی سالاری: فرمول‌های محاسبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در حال انجام است و اگر هم این از لحاظ نرم افزاری نهایی نشود، با پرداختی‌های علی الحساب این طرح در کشور ظرف روز‌های آینده شروع شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از اجرایی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان ظرف چند روز آینده خبرداد.

وی افزود: سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در کشور داریم که در تلاش هستیم با همکاری دولت و دریافت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از دولت، متناسب سازی حقوق بازنشستگان در چند روز آینده اجرایی شود.

به گزارش شناسنامه قانون پیش از این، دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییت اخیر خود نوشت: «از تجربه همسان سازي بازنشستگان عزيز لشكري و كشوري كه با همفكري آنها این امر اجرايي گرديد، استفاده شد و الحمدلله با همراهي وزير محترم رفاه، سازمان تامين اجتماعي و كانون‌هاي تامين‌اجتماعي روشي مناسب براي كامل كردن همسان‌سازي حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي پيشنهاد شد.

با عنايت خداوند، احكام جديد بازنشستگان عزيز تامين اجتماعي در همين اسفند ماه اصلاح و صادر مي‌شود.»

گفتنی است وی اخیرا در جلساتی با نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی، اعلام آمادگی کرده بود که با همکاری آنان راهی برای اجرای این موضوع طراحی خواهد شد.

همسان سازی بازنشستگان اسفندماه

بخشنامه همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی (مرداد ماه ۹۹)

دانلود بخشنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام