اخبار اداری و استخدامی

تصویب یک ماده و دو تبصره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

تصویب کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت/ افراد مشمول ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری بدون تشریفات اداری استخدام می‌شوند

شناسنامه قانون | 201905106359551754

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد و تاکیدکرد که بر اساس این مصوبه افرادی که قبل از سال ۹۷ در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شده‌اند بدون تشریفات اداری در قالب رسمی و پیمانی استخدام خواهند شد.

علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان دستورکار نشست امروز (یکشنبه ۱۹ بهمن ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مورد بررسی قرار گرفته و کلیات آن به تصویب رسید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این طرح در قالب ۶ ماده و ۱۲ تبصره ارائه شده بود که در این نشست ماده یک و دو تبصره آن نیز بررسی شده و به تصویب رسید.

متن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

وی تصریح کرد: شمولیت این طرح بر اساس ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۵ احکام اجرایی قانون برنامه ششم توسعه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: از تاریخ لازم الاجرا شدن این طرح کلیه نیروهای دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری که قبل از سال ۹۷ مشغول به کار شده‌اند بدون تشریفات اداری در قالب رسمی و پیمانی جذب خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

2 دیدگاه

  1. یعنی کسی که قبل سال 97 با پارتی وارد شده فرق میکنه با سال 97 خخخخ… رسمیت بخشیدن به پارتی بازی . بهتره نمایندگان مجلس جهت محبوبیت راه قانونی در پیش بگیرن نه بی قانونی اون بدبختی که 5 سال استخدامی آزمون داده قبول نشده جوابش چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام