آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان بهمن یا اوایل اسفند ۹۹

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تا پایان بهمن ماه امسال برگزار می‌شود

شناسنامه قانون | fg

به گزارش شناسنامه قانون، اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ساری گفت: براساس دستور رییس جمهور و براساس بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید استخدام شوند و دولت مکلف به اجرای آن شده است.

هر چند قانون برنامه ششم تصریح دارد که این استخدام تا پایان برنامه ششم انجام شود، دکتر روحانی رییس جمهور دستور دادند که تا پایان امسال این کار محقق شود که دستور مهمی بود که امیدواریم سازمان اداری و استخدامی کشور بر اساس دستوری که ریاست محترم جمهور صادر کردند، حداکثر ظرف هفته آینده تاریخ آزمون اختصاصی این عزیزان را اعلام کنند.

او با بیان اینکه این آزمون استخدامی حداکثر تا پایان بهمن برگزار می‌شود، افزود: این آزمون اختصاصی بین فرزندان ایثارگر و شاهد است که اگر برای یک کد استخدامی سه نفر ثبت نام بکنند رقابت بین این افراد خواهد بود.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران اظهارامیدواری کرد که باتوجه به زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای این استخدام حداکثر تا پایان بهمن‌ماه یا اوایل اسفند ماه شاهد برگزاری این آزمون باشیم.

وی در پایان یادآور شد:در عین حال لازم است از مجلس یازدهم تشکر ویژه داشته باشم بابت مصوبه بسیار خوبی که برای اشتغال فرزندان ایثارگران تحت عنوان قانون تفسیر بند “و” ماده (۴۴) قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه داشتند که این هم از اتفاقات بسیار مهمی برای ساماندهی اشتغال فرزندان ایثارگران است.

مطالب مرتبط:

موافقت رییس‌جمهور با استخدام ۱۲ هزار فرزند شهید و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد

نیازسنجی و اعطای مجوز استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد (۷۰%) و بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام