اخبار اداری و استخدامی

تشکیل سازمان رزمندگان از طریق ارتقای دفتر امور رزمندگان

پیشنهاد طرح ارتقا سازمانی رزمندگان در مجلس/ این سازمان از ردیفی در بودجه ۱۴۰۰ برخوردار است

شناسنامه قانون | sazman razmandegan

عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران مجلس، با اعلام خبر پیشنهاد طرح ارتقا سازمانی رزمندگان در مجلس، تاکید کرد که این موضوع در کمیسیون تلفیق مطرح شده و از ردیفی در بودجه ۱۴۰۰ نیز برخوردار است.

اقبال شاکری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات طرح ارتقا سازمانی رزمندگان که توسط رییس فراکسیون ایثارگران مجلس در کمیسیون تلفیق پیشنهاد شده است، گفت: در گذشته سازمان رزمندگان در قالب دفتر فعالیت داشته است و این عنوان در سند راهبردی خدمات‌رسانی به ایثارگران هم آمده بود و در این طرح تنها یک ارتقا اداری در سطح سازمان پیدا کرده است تا بتواند مسئولیت‌های خود را بهتر انجام داده و با قدرت بیشتری مسائل این قشر را پیگیری کند.

سازمان رزمندگان در گذشته در قالب دفتر فعالیت داشت

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تبدیل این دفتر به سازمان به عنوان پیشنهادی از سوی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس به نمایندگی از طرف هر دو فراکسیون ایثارگری مجلس در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح شده و در حال پیگیری آن است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: بر اساس پیگیری که انجام دادیم مشخص شد برای این سازمان در بودجه ۱۴۰۰ ردیفی قرار داده شده است و تصویب هم خواهد شد.

سازمان رزمندگان نقش حمایتی برای پیگیری امور این قشر را خواهد داشت

وی در پاسخ به اینکه این بودجه‌ای که برای دفتر امور رزمندگان تعیین شده بود می‌تواند پاسخگوی نیازهای یک سازمان باشد، یادآور شد: سازمان رزمندگان حمایتگر است به این معنا که خدمات مورد نیاز ایثارگران را پیگیری می‌کند و قرار نیست هزینه‌ای داشته باشد، بنابراین تنها برای امور عمومی خود بودجه دریافت خواهد کرد.

عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این طرح تحت عنوان ارتقا سازمانی رزمندگان در فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تدوین و در کمیسیون تلفیق پیشنهاد شده است که در گذشته در قالب دفتر امور ایثارگران فعالیت داشته است.

1 دیدگاه

  1. باسلام بنده سربازسپاه ازسال ۶۳تا۶۵ درجبهه های جنوب به مدت مدت ۲۵ ماه گواهی جبهه دارتجتم ودارای ۵درصد جانبازی ازبنیاد خرم آباد وتحت پوشش بنیادشهید خرم آباد که کمک میعیشت که ازبنیاد می‌گیرم ۲۲۰۰۰۰۰تومان دریافت میکنم که بسیار ناچیز بااین گرانی وارائه نشین می‌باشم خواهشمندم طبق برنامه ششم حداقل حقوق کارمندان که میشه ۵۷۰۰۰۰۰هزارتومان که انشالله سال ۱۴۰۱ طبق قانون عمل شود تامشکل ایثارگران عزیز کشور حل شود حتی ۳۵۰۰۰۰۰ هزارکه کمیسیون تلفیق مجلس درنظر گرفته باید حذف وطبق قانون بنیادشهید عمل کنند چون به گفته خودشان‌ تازمانی که ایثارگران بیکار شاغل نباشند حداقل حقوق کارمندان پرداخت شود نه کمترازحداقل حقوق کارمندان چون قبلا کمیسیون بنیادشهید تسوب شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام