اخبار اداری و استخدامی

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام استخدام وزارت بهداشت و افزایش ظرفیت و اصلاحات دفترچه

اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تمدید مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات ظرفیت شغل محل ها، شغل محلهای جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۶، با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اصلاحات و شغل محلهای جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور (به شرح ذیل)، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹/۱۰/۲۱) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

۱- اصلاحات مربوط به شرایط اختصاصی شغل محل ها:

شرایط اختصاصی شغل محل های ۱۳۰۱۲و ۱۳۰۱۳: این شغل جهت تصدی پست سازمانی منشی بخش می‌باشد.

شرایط اختصاصی شغل محل ۱۳۰۱۵ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

شناسنامه قانون | sanjesh estekhdam99

– پذیرش مدارک ارشد اعلام شده مشروط به دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مدارک پزشکی، فناوری اطلاعات سلامت و کتابداری در شاخه پزشکی می‌باشد. این شغل جهت تصدی پست سازمانی پذیرش می‌باشد.

– شرایط اختصاصی شغل محل ۱۵۴۵۵ مربوط به شغل کارشناس امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی مازندران حذف می‌گردد.

۲- عنوان محل خدمت شغل محل های ۱۵۳۰۵ و ۱۵۳۳۶ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

۳- متن بند (۱) تبصره شرایط سنی به شرح ذیل اصلاح می گردد:

-جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.

۴- جداول حاوی اطلاعات مربوط به شغل محل های جدید، (علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه راهنما) طی اطلاعیه‌ای در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۲ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

۵- ظرفیت برخی شغل محل های دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح ذیل اصلاح گردیده است: 

دریافت فایل جدول حاوی شغل محلهایی که ظرفیت آنها اصلاح گردیده است در قالب PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام