اخبار اداری و استخدامی

اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام وزارت بهداشت | افزایش ظرفیت استخدام به ۳۹ هزار نفر

فراخوان استخدام در وزارت بهداشت / اعلام ظرفیتهای جدید؛ یکشنبه آتی

شناسنامه قانون | zarfiat99

ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی از روز دوشنبه آغاز شده است و متقاضیان استخدام در دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه از طریق لینک‌های زیر ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام، برای شرکت در آزمون مربوطه ثبت‌نام نمایند.

به گزارش شناسنامه قانون، در این مرحله از آزمون ۹ هزار و ۷۴۶ مجوز برای جذب نیروهای جدید در مراکز بهداشتی و درمانی کشور از محل مجوزهای صادره سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده است.

هر چند تا کنون اصلاح خاصی در دفترچه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه ویرایش دوم دفترچه آزمون در سایت آن سازمان بارگذاری شده است، آن دسته از افرادی که در روزهای نخست نسبت به دانلود دفترچه اقدام کرده‌اند، توصیه می‌شود، مجدد نسبت به دانلود دفترچه اقدام نمایند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت‌نام

شناسنامه قانون | agahi

شناسنامه قانون | sabtnam

دو سری اصلاحات دفترچه استخدام !

مشاهده اطلاعیه و اصلاحات سری دوم (۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۹)

مشاهده اطلاعیه و اصلاحات سری اول (۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۹)

نوروزی، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران دانشگاه‌های علوم پزشکی و اداره کل منابع انسانی و همچنین هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی و سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه هفته آینده، ظرفیت‌های جدیدی در دفترچه راهنمای آزمون اضافه می شود که با این افزایش، جمع مجوزهای فراخوان شده به بیش از ۳۹ هزار مجوز می رسد.

نوروزی صریح کرد: آزمون در تاریخ ۲۴ بهمن سال جاری و در رشته‌های شغلی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی و مؤسسات وابسته به وزارت بهداشت برگزار و تلاش می‌شود پذیرفته شدگان نهایی آن در اسرع وقت شروع بکار نمایند.

همچنین ببینید:

شروع ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی+ دانلود دفترچه ثبت‌نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام