آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تبدیل وضعیت کارکنان رسمی آزمایشی شهرداری ها به قطعی

تبدیل وضعیت کارکنان رسمی آزمایشی شهرداری ها به قطعی

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در اجرای ماده ۱۹ قانون استخدام کشوری و در راستای ارج نهادن به سرمایه‏های انسانی و همچنین ایجاد ثبات و امنیت شغلی، افزایش انگیزه خدمتی کارمندان شهرداری‏ها و سازمان‏های تابعه، کارمندان واجد شرایط در شهرداری‌های کشور از استخدام رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضع خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، عباس کرکه آبادی با بیان مطلب فوق افزود: کارمندانی که در دوره آزمایشی، لیاقت و کاردانی و علاقه به کار از خود نشان دهند، در پایان این دوره که حداقل شش ماه خواهد بود، با رعایت مقررات مربوطه و اخذ تائیدیه گزینش به رسمی قطعی تبدیل وضع می گردند.

وی ادامه داد: پرونده‏‌های واجدین شرایط تبدیل وضعیت، ابتدا می‏‌بایست در جلسات کمیته طبقه‌بندی مشاغل شهرداری ذیربط بررسی و پس از موافقت کمیته مذکور جهت سیر مراحل قانونی، به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مربوطه ارسال ‏شود.

وی اضافه کرد: ضمناً شهرداری های کلانشهر نیز مشابه فرآیند مذکور در همان شهرداری نسبت به انجام فرآیند تبدیل وضعیت واجدین شرایط اقدام خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام