آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

افزایش حقوق 30 درصدی کارکنان شرکتی سازمان تأمین اجتماعی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی: حقوق کارکنان شرکتی تامین اجتماعی ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کلیه اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای دستور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی جهت افزایش حدود ۳۰ درصدی حقوق و افزایش مدت قرارداد کارکنان شرکتی این سازمان آغاز شده است.

به گزارش شناسنامه قانون، هادی زبده شیرکوهی اظهار داشت: با توجه به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از محل وصول بخشی از مطالبات این سازمان از دولت و همچنین مصوبه شورای حقوق و دستمزد مبنی بر افزایش فوق‌العاده موضوع فصل پنجم آیین نامه استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای تمامی کارکنان؛ بهبود شرایط شغلی و قراردادی همکاران شرکتی شاغل در شرکت کار و تأمین و سایر شرکتها نیز پیگیری و با حمایت و موافقت مدیرعامل محترم سازمان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: بر اساس دستور دکتر سالاری تمهید مقدمات، محاسبات و نهایتا اعمال افزایش حدود ۳۰ درصدی حقوق کلیه همکاران شرکتی ترجیحا به موازات اجرای طبقه بندی مشاغل در اسرع وقت انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی افزایش مدت زمان قرارداد شرکت با همکاران مذکور را از دیگر موارد در دستور کار این معاونت برشمرد و گفت: افزایش دوره زمانی قرارداد برای مشاغل دائمی قابل اجرا خواهد بود.

زبده شیرکوهی گفت: حقوق کارکنان شرکتی در ماه جاری به صورت علی الحساب با محاسبه معادل تقریبی افزایش پیش‌بینی شده پرداخت می‌شود و از ماه آینده افزایش پیش‌بینی شده به طور کامل محاسبه و در حقوق ماهیانه این افراد اعمال می‌شود.

مطالب مرتبط:

افزایش ۵۰ درصد حقوق کارکنان سازمان تأمین اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام