آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

توضیحات در خصوص اجتماع نیروهای شرکتی بهداشت و درمان

جوابيه سازمان اداري و استخدامي كشور به خبر منتشرشده از سوي خبرگزاري كار ايران (ايلنا) با عنوان «اجتماع كاركنان بهداشت و درمان استان تهران مقابل سازمان اداري و استخدامي / دولت بايد بپذيرد كه نيروي شركتي، محروم است»

در پاسخ به خبر منتشرشده از سوي خبرگزاري ايلنا در تاريخ ۲۱‏/۵‏/۹۹ با عنوان «اجتماع كاركنان بهداشت و درمان استان تهران مقابل سازمان اداري و استخدامي‏/ دولت بايد بپذيرد كه نيروي شركتي محروم است»، از سوي روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور، جوابيه و توضيحاتي به خبرگزاري ايلنا در راستاي ايضاح موضوع و تنوير افكار عمومي ارسال و منتشر گرديد.

متن جوابيه به شرح زير مي باشد:

موضوع درخواست نيروهاي شركتي شاغل در دانشگاه علوم پزشكي استان تهران كه روز گذشته حدود ۴۰ نفر از آنان به سازمان اداري و استخدامي كشور مراجعه داشتند، مرتبط با سازمان اداري و استخدامي كشور نبوده و راهنمايي لازم به اين افراد مبني بر اينكه درخواست خود را از طريق دستگاه محل خدمت پيگيري نمايند، انجام شد.

لذا ضمن تأكيد بر اين نكته كه مراجعه اين افراد برخلاف نقل آن خبرگزاري «اجتماع كاركنان بهداشت و درمان استان تهران» نبوده، خاطرنشان مي‌سازد، مراجعه تعدادي از كاركنان شركتي براي پيگيري درخواست‌هاي خود، امري عادي است. از آن خبرگزاري محترم انتظار مي‌رود ضمن رعايت اخلاق حرفه‌اي در اطلاع‌رساني، از بزرگنمايي غيرواقعي اخبار خودداري كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام