اخبار اداری و استخدامی

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا نوروز برای مقابله با کرونا

 تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا نوروز

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه احتمالا امشب تصمیم‌گیری برای تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان عید نوروز رسانه‌ای می‌شود، گفت: دولت باید به این پیشنهاد رسیدگی کند.

به گزارش مشرق، سیدحمایت میرزاده با اشاره به نشست امروز(دوشنبه ۵ اسفندماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای بررسی وضعیت ویروس کرونا با حضور معاونین وزیر بهداشت، اظهار کرد: در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار شد، از طرف کمیسیون آموزش پیشنهاد شد که  مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد این پیشنهاد کمیسیون آموزش مجلس با حضور سه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیأت دولت بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ و اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: علاوه بر مدارس و دانشگاه‌ها بیشترین نگرانی ما از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و خوابگاه‌های مدارس شبانه روزی است که این مراکز آموزشی نیز باید تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل باشند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: این پیشنهاد در قالب نامه‌ای به دولت ارائه و بررسی و نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد. احتمالا امشب تصمیم‌گیری برای تعطیل شدن مراکز آموزشی تا پایان عید نوروز رسانه‌ای می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام