Site icon شناسنامه قانون

فراخوان انتخاب 14 مدیر ارشد، میانی و پایه در سازمان نقشه‌‌‌برداری کشور

ساختار سازمان اداری و استخدامی کشور انتصابات جدید در سازمان اداری انتصابات جدید در سازمان اداری و استخدامی کشور اطلاعیه جدید سازمان اداری و استخدامی تصویب طرح رتبه بندی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مراکز آموزشی تأیید صلاحیت شده نظام‌نامه تعالی مدیریت منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی کمیته آمارهای بخشی نظام اداری سامانه مدیریت اطلاعات پرداخت کارکنان نظام اداری سازمان اداری و استخدامی کشور

چهارمین فراخوان سازمان نقشه‌‌‌برداری کشور برای انتخاب مدیران/ 14 مدیر ارشد، میانی و پایه انتخاب می‌شوند

سازمان نقشه‌‌‌برداری کشور در مسیر تحقق شایسته‌سالاری و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، برای چهارمین بار در طول یکسال گذشته، اقدام به انتشار فراخوان دعوت به همکاری، برای انتخاب مدیران خود نموده‌است. در این فراخوان 14 مدیر پایه، میانی، ارشد و تعدادی کارشناس انتخاب خواهند شد.

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، این سازمان در سه فراخوان قبلی به ترتیب برای 6، 29 و 41 پست مدیریتی و کارشناسی اعلام نیاز کرده بود که در نتیجه آن 7 مدیر میانی و ارشد منصوب شده و انتصاب 8 مدیر دیگر و تعدادی از کارشناسان مراحل اداری را طی می‌کند.

سازمان نقشه‌برداری کشور در ادامه سیاست‌های خود مبنی بر ایجاد شفافیت در انتصابات، خارج شدن از دایره بسته مدیریتی، ایجاد فرصت برای زنان و جوانان توانمند و همچنین بهره‌گیری از توانمندی‌های افراد متخصص، باتجربه و مستعد دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور، به منظور انتخاب شایسته‌ترین نیروها برای پست‌های مدیریتی و کارشناسی، در چهارمین اقدام خود، از کلیه داوطلبان واجد شرایط برای قبول مسؤلیت در پست‌های مندرج در جدول پیوست دعوت به همکاری ‌نماید.

توضیحات لازم و راهنمای اقدام:

تذکر 1: کلیه افرادی که در فراخوان سوم این سازمان شرکت نموده و درنتایج اعلامی، در  لیست افراد واجد شرایط می‌‌باشند، در این دوره مجدداً شرایط آنها بررسی خواهد شد و نیازی به ثبت نام مجدد و ارسال مدارک نمی‌‌باشد. این افراد صرفاً در صورت تمایل به انتخاب پست‌های جدید می‌بایست مجددا ثبت نام نمایند.

تذکر 2: با توجه به ماهیت وظایف برخی از پست های اعلام شده در فراخوان، پذیرش مدرک تحصیلی ارائه شده در هر مرحله از فرآیند فراخوان، با توجه به سوابق ارائه شده داوطلب و نظر کمیته انتصاب خواهد بود.

مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز پست‌ها

معاون فنی- پست شماره 74 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون فناوری توسعه، برنامه‌ریزی و هماهنگی امور دستگاه‌ها- پست شماره 404 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

مدیر کل نقشه برداری هوایی و فضایی- پست شماره 175 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی- پست شماره 461 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون دفتر فناوری اطلاعات- پست شماره 441 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون اداره کل امور اداری و توسعه منابع انسانی -پست شماره 1/530 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون اداره کل ژئودزی و نقشه برداری زمینی -پست شماره 1/79 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون حوزه ریاست،روابط عمومی و امور بین الملل – پست شماره 1/12 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون مدیر امورمالی و ذیحسابی- پست شماره 576 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون اداره کل نقشه برداری هوایی و فضایی- پست شماره 176 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

رئیس اداره روابط عمومی و نظارت بر انتشارات – پست شماره 25 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

کارشناس سیستم – اداره کل نظارت و کنترل فنی-پست شماره 464 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

عامل ذیحساب – پست شماره 523 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

مسئول دفتر- اداره کل نظارت و کنترل فنی –پست شماره 463 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

 

پیوست:

       فرم شماره 1 ( فرم ارسال مشخصات ) در قالب Word  و  PDF

Exit mobile version