آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

حکم نظارت بر شرکت‌های خدماتی و حمایت از کارکنان شرکتی در برنامه هفتم توسعه

حکم نظارت بر شرکت‌های خدماتی و حمایت از کارکنان شرکتی در برنامه هفتم توسعه

شناسنامه قانون- در احکام پیشنهادی در پیش نویس لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، پیشنهاد برخی مقررات حقوق و دستمزد کارکنان دولت مطرح شده است.

یادآور می‌شود متن منتشر شده، پیش‌نویس لایحه برنامه هفتم توسعه است که باید در جلسات هیات دولت تصویب و پس از آن به مجلس برای تصویب و تبدیل به قانون، ارسال شود.

مقررات حقوق و دستمزد کارکنان دولت در لایحه برنامه هفتم توسعه

مطابق ماده (۲۷۴) پیش نویس لایحه برنامه هفتم توسعه:

ماده ۲۷۴- به منظور نظارت بر شرکت‌‌های خدماتی ارائه دهنده وظایف موضوع ماده (۱۷) قانون مدیریت خدمات کشوری، حمایت از کارکنان شرکتی شاغل در این شرکت‌ها و امکان تجمیع و یکپارچه سازی عقد قرارداد متمرکز و هوشمند با آن‌ها، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی تا پایان سال اول برنامه نسبت به طراحی و استقرار سامانه مدیریت یکپارچه نیروی انسانی شاغل در شرکت‌‌های خدماتی طرف قرارداد با دستگاه‌‌های اجرایی اقدام کنند به نحوی که کلیه فرایند‌ها از به کارگیری تا پرداخت حقوق و مزایای این کارکنان به صورت عادلانه و از طریق این سامانه انجام گیرد.

شیوه نامه نحوه نظارت بر شرکت‌‌‌‌ها و رتبه بندی آن‌ها توسط سازمان اداری و استخدامی کشور با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تدوین و ابلاغ‌ می‌گردد.

متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

2 دیدگاه

  1. سلام ۲۲ساله پیمان کاربزرگ کردین وگردن اون کلفت کردین پس به خودتون بیایدماخسته شدیم امنیت نداریم شماهم کم دروغ بنوسیدو وعده الکی یانوشته الکی نده بیرون راست میگیدبیایدمن بهتون ثابت کنم ممنون ازمتنهای دروغ شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام