آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

لایحه ساماندهی کارکنان دولت و عدالت در پرداخت در دستور کار کمیسیون‌های دولت است

بررسی لایحه ساماندهی کارکنان در دستور کار کمیسیون‌های دولت قرار گرفته است

رییس دفتر رییس جمهور، از تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت و بررسی آن در کمیسیون‌های دولت خبر داد و افزود: این لایحه بعد از اتمام فرآیند بررسی‌ آن حتما به مجلس تقدیم خواهد شد.

لایحه ساماندهی کارکنان دولت تدوین شده است

غلامحسین اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به اینکه چرا سازمان اداری و استخدامی کشور برغم تاکید رییس جمهور بر ضرورت ساماندهی کارکنان و عدالت در پرداخت‌ها و دستور ایشان برای همکاری این سازمان با کمیسیون اجتماعی مجلس در این زمینه هنوز لایحه‌ای به مجلس تقدیم نکرده است، گفت: لایحه ساماندهی کارکنان دولت تدوین شده است و در دستورکار کمیسیون‌های دولت قرار گرفته است و بعد از اتمام بررسی‌های لازم حتما به مجلس تقدیم خواهد شد.

وی در مورد زمان تقدیم این لایحه به مجلس، تصریح کرد: اولویت کنونی دولت برنامه هفتم توسعه است اما لایحه ساماندهی کارکنان دولت نیز از جمله لوایحی است که رییس جمهور دستور تدوین آن را داده‌اند و مقدمات آن هم انجام شده است و بعد از اینکه فرآیند بررسی این لایحه در دولت به اتمام برسد به مجلس تقدیم می‌شود.

رییس دفتر رییس جمهور، در بیان زمان تقدیم برنامه هفتم توسعه توسط دولت به مجلس، یادآور شد: برنامه هفتم توسعه به زودی به مجلس تقدیم می‌شود.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام