آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

در خصوص تعیین دستمزد ۱۴۰۲ کارگران در جلسه آتی شورای کار تصمیم‌گیری می‌شود

در خصوص تعیین دستمزد ۱۴۰۲ کارگران در جلسه آتی شورای کار تصمیم‌گیری می‌شود

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از آنا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران،گفت: در ماهی که گذشت، خدمات ویژه‌ای به بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری ارائه شد که بیمه تکمیلی همه بازنشستگان از جمله آنهاست.

وی افزود: حسب رصد سامانه معاونت اشتغال وزارتخانه، دستگاه‌های اجرایی نسبت به ایفای نقش خود جلوتر از زمان هستند و فرصت‌های شغلی را که در دستور کار داشتند، ایجاد کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اعلام کرد: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه دریافت نکرده یا ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند و پس از بررسی‌های لازم، یارانه تخصیص پیدا می کند.

مرتضوی دباره خصوص تعیین دستمزد ۱۴۰۲ کارگران نیز گفت: بناست در مورد این موضوع در جلسه بعدی شورای کار تصمیم گیری شود و اطلاعات کافی و نتایج آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های دولت برای پرداخت کالابرگ،خاطرنشان کرد: در گذشته به دلیل عدم پیش‌بینی لازم، سامانه کالابرگ الکترونیکی در نظر گرفته نشد، اما امروز این سامانه با همکاری چند دستگاه طراحی شده و در چند استان در حال آزمایش است و پس از این مرحله، در صورت تمایل مردم کالابرگ‌ها به افراد عرضه می‌شود، اما اگر کسی تمایل به دریافت وجه نقد داشته باشد، این امکان هم وجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۱ قلم کالا برای تخصیص این کالابرگ‌ها انتخاب شده که انتخاب آن به عهده خود مردم است.

مطلب مرتبط:

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

1 دیدگاه

  1. سلام
    کارمند وزارت بهداشت هستم.
    با مدرک دیپلم نه میلیون هشتصد دریافتی دارم و همکارم هم شیفتیم با مدرک پنجم ابتدایی شانزده میلیون نیم . هر دوتامون هم یک کار انجام میدیم ، فقط من سرشیفتم ، دوبرابر هم کار میکنم ، با ۲۷ سال سابقه. به مسئولین شرکت اعتراض کردیم ، میگن تصمیم دولت هست. به ما مربوط نیست.متاسفم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام