آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

گزارش جلسات نمایندگان با قالیباف درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

گزارش جلسات نمایندگان با قالیباف درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

شناسنامه قانون- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه مشترک نمایندگان و کارشناسان مرکز پژوهش ها با قایباف درباره طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت خبر داد.

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جلسه مشترک برخی از اعضای کمسیون اجتماعی، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها با حضور آقای قالیباف و معاونان وی درباره تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر داد.

وی افزود: در این جلسه درباره ابهاماتی از جمله تعریف کار معین و همچنین بحث میزان سابقه کاری برای ساماندهی شدن بحث و تبادل نظر شد.

اسماعیلی گفت: علاوه بر جلسه مشترک کمیسیون اجتماعی با رئیس مجلس جلسه جداگانه رئیس سازمان امور اداری و استخدامی نیز با آقای قالیباف درباره این طرح برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه درباره این طرح با دولت به توافق کامل نرسیدیم و دولت نسبت به چند بند از آن مخالفت دارد، گفت: در نهایت نظر کمسیون اجتماعی این است که طرح در اولین فرصت به جلسه علنی بیاید و درباره ابهامات تصمیم‌گیری شود و نمایندگان نظرات اختلافی دولت را هم در جلسه علنی تعیین تکلیف کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در توضیح موارد اختلافی دولت، تصریح کرد: برخی از موضوعات مالی است و نکته دیگر این است که مسئولان دولتی عنوان می‌کنند که ما اطلاعات کافی نداریم و نیاز به زمان داریم تا به اطلاعات کامل دست‌ یابیم.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

4 دیدگاه

  1. متاسفم برای دولتی که از تعداد کارکنانشان خبری ندارد.
    همینه که پیمانکاران حقوق پرسنل را می گیرند و به نیرو ها نمی دهند.
    از کارو تعداد نیرو و… خبر نداشتن یعنی چه. مگه با پیمانکار قرارداد ندارند…..

    مگه نمی دانند برای خدمات رسانی چه مقدار نیرو لازمه!!!
    خوب این زشته

    یا شاید هم منتظر هستد آشنا های خود را وارد سیستم کنند.

  2. طرح کمیسیون آموزش آزمون ماده ۲۸ هست معلم خرید خدمات که هرروز سر کلاس هست و بعد از ظهر هم مشغول آماده کردن ملزومات برای کلاس فرداست شما را به خدا بگویید چه وقت فرصت می کند خود را برای آزمون ماده ۲۸ آماده کند؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام