اخبار اداری و استخدامی

اتمام ۱۸ جلسه فوق‌العاده بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲/ لزوم توجه به بهره‌وری برای افزایش کارآمدی نظام اداری

قدردانی از اعضای هیئت وزیران برای برگزاری ۱۸ جلسه فوق‌العاده و بررسی دقیق لایحه بودجه ۱۴۰۲/ لزوم توجه به افزایش بهره‌وری در همه دستگاه‌ها برای افزایش کارآمدی نظام اداری/ تاکید بر لزوم اجرای تکالیف تعیین شده برای دستگاه‌ها در قانون هوای پاک

رئیس جمهور لزوم توجه به افزایش بهره‌وری در همه دستگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد و آن را مؤلفه‌ای زیربنایی برای افزایش کارآمدی نظام اداری و رشد کشور در همه زمینه‌ها دانست.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت از همه اعضای هیئت وزیران که با برگزاری ۱۸ جلسه فوق‌العاده، لایحه قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور را با دقت و سعه صدر بررسی کردند، قدردانی کرد.

رئیس جمهور لزوم توجه به افزایش بهره‌وری در همه دستگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد و آن را مؤلفه‌ای زیربنایی برای افزایش کارآمدی نظام اداری و رشد کشور در همه زمینه‌ها دانست.

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنانش هوای پاک را از حقوق اساسی جامعه برشمرد و با تأکید بر اجرای کامل قانون هوای پاک به عنوان مطالبه مردم، گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند و به تکالیف خود از جمله بهینه‌سازی مصرف سوخت، گسترش و نوسازی حمل و نقل عمومی،‌ جایگزینی خودروهای فرسوده و اصلاح وضعیت معادن آلاینده عمل کنند.

رئیس‌جمهور افزود: تأثیر اجرای طرح‌هایی همچون تعطیلی مراکز آموزشی یا ادارات در کاهش آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا مقطعی و کم‌دامنه است، بنابراین همه دستگاه‌ها موظفند با عمل به وظایف مصرّح قانونی به نحوی عمل کنند که آثار اجرایی عملکرد آنها در کاهش آلودگی هوا به صورت مستمر برای مردم ملموس باشد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

2 دیدگاه

  1. آیا با افزایش سن و سابقه بازنشستگی بهره وری دستگاه ها افزایش پیدا میکند؟ جالبه طرح ها و پیشنهاد های ارائه شده همدیگر را نقض میکند.

  2. با این تورم کارمند انگیزه در جهت بهره وری نخواهد داشت در ضمن باید ساختار مدیریت در ادارات تغییر یابد یک پزشک که در بهداشت ودرمان مسول میشه مگر از مدیریت چه تخصصی کسب کرده یا بسیاری ازموارد دیگر مث نبود شایسته سالاری و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام