آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

بررسی نهایی طرح ساماندهی کارکنان دولت در نشست های مشترک کمیسیون اجتماعی مجلس و دولت

برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت برای بررسی نهایی طرح ساماندهی کارکنان دولت

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از برگزاری نشست مشترک بین اعضای این کمیسیون و رییس سازمان اداری و استخدامی کشوری به منظور ایجاد اتفاق نظر و وحدت رویه بین دولت و مجلس برای بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن خبر داد.

ولی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان روند ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: هم‌اکنون در حال تلاش هستیم که طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا قبل از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب برسد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا جلسات مشترکی به دستور هیات رییسه مجلس برگزار شد کما اینکه فردا نیز مجدد جلسه مشترکی با رییس سازمان اداری و استخدامی کشوری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: این نشست به منظور رفع اختلاف نظری که بین ما و سازمان اداری و استخدامی کشور پیرامون طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت وجود دارد، برگزار می شود، از سوی دیگر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که مباحث پیرامون این طرح در کمیته جمع‌بندی شود تا با اشتراک نظر میان دولت و مجلس در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اگر در نشست فردا به جمع‌بندی نهایی برسیم چنانچه امکان بررسی آن در نشست‌های هفته جاری صحن وجود نداشته باشد بعد از اتمام تعطیلات مجلس گزارش آن را برای بررسی در دستور کار صحن قرار خواهیم داد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قرار بر این شده است گزارش این طرح برای بررسی در صحن علنی مجلس با کمترین ایرادات ارائه شود بنابراین این جلسه مشترک برای ایجاد اتفاق نظر و وحدت رویه بین کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی کشوری به منظور تحقق این مطالبه مهم عمومی برگزار خواهد شد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام