آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصدی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصدی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شناسنامه قانون- فایلی در فضای مجازی منتشر شده است که حاکی از مجوز اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصدی به کارکنان آن وزارتخانه است.

در نامه شماره ۲۰۸۸۴۲ مورخ ۱۵/۰۹/۱۴۰۱ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اینگونه آمده است:

«احتراماً، اعمال فوق العاده ویژه ۳۵ درصد برای ۲۵ درصد مشاغل ابلاغی سازمان امور استخدامی در چهارچوب فصول بودجه مصوب ۱۴۰۱ بلامانع می باشد.»

گفتنی است، با توجه به اینکه اعمال فوق العاده ویژه و افزایشات آن در احکام کارگزینی کارمندان، نیازمند تصویبنامه هیئت وزیران است، باید منتظر اخبار ابلاغ تصویبنامه‌ها بود و اینکه آیا چنین مصوبه ای در جلسات این هفته هیئت وزیران به تصویب رسیده است و آیا شامل همه وزارتخانه هاست یا خیر.

فوق العاده ویژه ۳۵ درصدی

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

16 دیدگاه

  1. سلام. مگر در لایحه ترمیم حقوق، خود دولت، پیشنهاد افزایش فوق العاده ویژه تا سقف 35 درصد را مطرح نکرده است.این یعنی آمادگی دولت برای افزایش فوق العاده ویژه. اختلاف دولت و مجلس بر سر میزان آن است که مجلس می گوید در بند 10 ماده 68 ق.م.خ.ک. 50 درصد آمده در حالی که دولت 35 درصد را مطرح کرده است.
    سوال اینجاست که آیا لایحه پیشنهادی دولت، میتواند ملاک عمل و مستندی برای دستگاههای اجرایی برای افزایش فوق العاده ویژه تا سقف 35 درصد و برای مشاغل تعیین شده در قانون باشد یا خیر؟

  2. با سلام و احترام،
    در قانون ترمیم حقوق که دولت به مجلس پیشنهاد داده بود افزایش فوق العاده ویژه به 35 درصد مطرح شد که توسط مجلس حذف و این ماده قانونی به نحو دیگری تغییر یافت و در دستورالعمل دولت نیز پس از تصویب قانون ، افزایش فوق العاده ویژه را به طرح در شورای حقوق و دستمزد و تصویب هیات وزیران منوط کرد، پس وزارت کار و حالا آموزش و پرورش چگونه این افزایش را اعمال می کنند، آیا مجوز موردی گرفته اند یا نه ؟ واقعاً این موارد ظلم در حق دیگر کارکنان دولت است،یک قانون وجود دارد و هزار نوع اجرا.
    باید یکبار برای همیشه جلوی این گونه موارد گرفته شود.

  3. چرا اینقدر بین کارکنان یک دستگاه تبعیض وجود دارد عده ای در یک دستگاه سختی کار میگیرن و عده ای نمیگیرن در حالی که کار هردو به یک اندازه سختی داره الانم فوق العاده ویژه شامل اونا بشه بقیه دیگه انگیزه ای برای خدمت ندارن خواهشمندم این تفاوت ها و تبعیض ها رو از قوانین حذف کنین

        1. سلام. مگه مهرماه همراه با ترمیم حقوق، فوق العاده ویژه هم تصویب نشد؟ حالا دوباره باید هیئت وزیران تصویب کنند؟ البته حق دارن چون دوباره کلی پول به جیب میزنن تا چندرغاز به کارکنان بدن و منت هم بزارن

      1. با عرض سلام احتراما در وزارت نیرو و شرکتهای تابعه و شرکتهای وابسته بخصوص شرکت توزیع برق سیمبانها و تکنسین ها به جان خود بازی میکند اولین خطا آخرین خطا هست امکان سوختگی، قطع عضو، فوت و غیره هست در کلیه وزارت خانه ها کاریهای خطرناکی هست بخصوص سیمبانهای شرکت توزیع برق و انتقال و اپراتورهای پستهای فوق توزیع در گرمی هوا و در سردی هوا در ارتفاع حداقل ۸ متر و ۱۵ متر کار میکنند با وسایل کاری خود حداقل بیست کیلو میشود پس بفکر کارگران باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام