آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

طراحی مدل جامع ارزیابی عملکرد مدیران در نشست حکمرانه

نشست حکمرانه | طراحی مدل جامع ارزیابی عملکرد مدیران در نشست حکمرانه

نخستین فصل نشست‌های هفتگی «حکمرانه» با موضوع ارزیابی عملکرد مدیران دولتی از اول آذرماه، سه‌شنبه هر هفته در خانه اندیشه‌ورزان ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، نشست‌های هفتگی «حکمرانه» برای دغدغه‌مندان نظام اداری است و در فصل اول، سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ صبح در راستای طراحی مدل جامع ارزیابی عملکرد مدیران برگزار می‌شود.

دکتر علی‌اصغر پورعزت، دکتر قنبر محمدی الیاسی، دکتر اسد‌ا… گنجعلی، آقای محمد فدایی و دکتر مرتضی بخشایش از اعضای حاضر در این سلسله نشست‌ها هستند که به همت امور مدیریت عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور و با مشارکت خانه اندیشه‌ورزان ایران برگزار خواهد شد.

سازمان اداری و استخدامی کشور این نشست را اینگونه توصیف کرده است:

برای موضوع ارزیابی عملکرد مدیران، ۱۰ نشست طراحی شده و قرار است از ظرفیت مجامع اندیشگاهی چون اندیشکده حکمرانی شریف، اندیشکده حکمرانی دانشگاه تهران، مرکز پژوهش‌های مجلس، اندیشکده شفافیت برای ایران، اندیشکده امانت و … بهره گرفته شود.

فضای این نشست‌ها غیررسمی، دوستانه و البته صریح است. صاحب‌نظران طیف‌های مختلف فکری و اندیشه‌ای در چنین فضایی، به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون موضوع ارزیابی عملکرد مدیران کشور می‌پردازند.

این دیدگاه‌ها از ابعاد مختلف توسط جمعی از خبرگان و کارشناسان، به بوته نقد سپرده می‌شود که نتجه آن، تبیین بیشتر هر دیدگاه و روشن شدن زوایای پنهان و احیاناً نادیده گرفته شده موضوع خواهد بود.

ضمن دعوت از همه دغدغه‌مندان موضوع مطرح شده، پرسش کلیدی نشست‌های حکمرانه این است که اگر متولی موضوع ارزیابی عملکرد مدیران دولتی بودید، از چه الگو و چه سازوکار اجرایی استفاده می‌کردید؟

این ظرفیت ایجاد شده می‌تواند در فصل‌های بعدی سایر موضوعات مرتبط با تحول نظام اداری را بررسی کند و لازم به ذکر است که نخستین نشست «حکمرانه» با حضور دکتر علی‌اصغر پورعزت برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام