آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تأکید آیت‌الله جوادی آملی بر کاهش زمان فرایندهای ارائه خدمت به مردم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی كشور به دیدار آیت‌الله جوادی آملی رفت/ تأکید بر کاهش زمان فرایندهای ارائه خدمت به مردم

دکتر میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز پنج شنبه، ۱۲ آبان با حضور در بیت آیت‌الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار و گفتگو کردند.

دکتر لطیفی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به آیت‌الله جوادی آملی گفت: ما در سازمان اداری و استخدامی کشور،‌ مسئولیت اصلاح حکمرانی نظام اداری کشور را برعهده داریم که برای این کار نیازمند مساعدت و همکاری اندیشمندان و بزرگان حوزه و دانشگاه هستیم.

وی در ادامه گفت: «انتظار این است که با همکاری اصحاب علم و عمل و با اقداماتی که در سند تحول دولت مردمی آمده است بتوانیم نظام حکمرانی اداری کشور را به جایگاه واقعی که از کارگزاران جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود برسانیم.»

معاون رئیس‌جمهور گفت: برای ایجاد انگیزه در بین کارکنان، سامانه بهین‌یاب راه‌اندازه‌ای کردیم که کارکنان با مراجعه به آنها علاقه‌مندی‌های خودشان را اعلام کنند و اگر مدتی هست که در یک شغلی هستند و انگیزه‌شان کم شده با همکاری خودشان در جای جدید و اشتغال جدید بروند و موجب رشد و بهره‌وری شود.

عدالت در پرداخت موضوع دیگری بود که دکتر لطیفی عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، به دنبال این هستیم که فاصله حقوق‌ها را کم کنیم و عدالت در پرداخت از موضوعات مهم است که در حال پیگیری هستیم.

آیت‌الله العظمی جوادی آملی نیز ضمن دعای موفقیت برای دولت از اقدامات صورت‌گرفته تشکر کردند و با تاکید بر حل مسائل اقتصادی کشور، بر کاهش زمان فرایندهای ارائه خدمت به مردم تأکید کردند.

صفحه شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام