آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

افزایش انگیزه كاركنان باعث خدمت صادقانه به مردم می‌شود

تاکید آیت‌الله جعفر سبحانی تبریزی در دیدار با معاون رئیس‌جمهور: افزایش انگیزه كاركنان باعث خدمت صادقانه به مردم می‌شود

دکتر میثم لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح روز پنجشنبه ۱۲ آبان برای دیدار با علما به استان قم سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، لطیفی در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی تبریزی از علما و استادان حوزه‌ علمیه‌ قم، سلام رئیس‌جمهور را رساند و از عملکرد دولت و سازمان اداری و استخدامی کشور گزارشی ارائه کرد.

معاون رئیس‌جمهور با تشریح تشکیل مجتمع‌های اداری در شهرستان‌های جدیدالتاسیس و تمرکز زدایی به عنوان یکی از اقدامات مهم این سازمان در دولت سیزدهم، به افزایش‌ شرط سنی شرکت در آزمون‌های استخدامی برای داوطلبان متأهل و دارای فرزند به عنوان یکی دیگر از اقدامات سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و از تلاش برای تسهیل شرایط برای حضور نخبگان و نخبگان حوزوی در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

آیت‌الله سبحانی تبریزی نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای دست‌اندرکاران، بر لزوم جذب نیروی انسانی شایسته در جهت افزایش رضایتمندی مردم تاکید داشتند.

ایشان همچنین خاطرنشان کردند: «به کیفیت نیروهایی که برای دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی همچون آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشید.»

آیت‌الله سبحانی تبریزی بر تسریع روند انجام امور در دولت تاکید داشتند و افزودند: «اصلاح فرایندها و افزایش سطح انگیزه کارکنان در این امر موثر است و باعث انجام خدمت صادقانه به مردم می‌شود.»

صفحه شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام