اخبار اداری و استخدامی

بررسی لایحه متناسب سازی حقوق در کمیسیون اجتماعی/ گزارش مشترک با کمیسیون برنامه

بررسی لایحه متناسب‌ سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس/ کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه گزارش مشترک پیرامون این لایحه در صحن ارائه خواهند داد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی لایحه متناسب‌ سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست امروز کمیسیون خبر داد و افزود: کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس ضمن برگزاری نشست مشترک برای جمع‌بندی در خصوص این لایحه گزارش مشترکی نیز در صحن مجلس ارائه خواهند داد.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات دستور کار امروز (سه‌شنبه ۱۹ مهرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری مورد بررسی قرار گرفت، این لایحه دارای یک ماده و ۷ بند است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان در این نشست پیشنهاداتی در مورد افزایش حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بازنشستگان مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: قرار شد نشست مشترکی با کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برای جمع‌بندی در رابطه با این لایحه برگزار کرده و گزارش مشترکی به منظور ارائه در صحن آماده کنیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست تأکید کرد: در این نشست نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

مطلب مرتبط:

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام