اخبار اداری و استخدامی

بازبینی لایحه جامع استخدامی قوه قضاییه برای ایجاد انگیزش کارکنان

نشست بازبینی لایحه جامع استخدامی قوه قضاییه

نشست بازبینی لایحه جامع اداری و استخدامی قوه قضاییه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در محل ساختمان شهید صدیقیان (ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه) برگزار شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن تقدیر از اهتمام، حساسیت و دقت نظر حضار شرکت کننده بر بازبینی لایحه جامع استخدامی قوه قضاییه، از تشکیل کارگروه مشترک و هدایتگری بر بازبینی لایحه جامع استخدامی قوه قضاییه خبر داد.

اهداف بازبینی لایحه جامع استخدامی

این مقام عالی قضایی هدف از بازخوانی لایحه جامع استخدامی قوه قضاییه را ترسیم و اجرای الگوهای صحیح و کارآمد با بررسی و استخراج راه حل های قانونی و اجرایی لایحه یاد شده به منظور سیر مراحل قانونی تصویب آن عنوان کرد.

بررسی مسائل و مشکلات کارکنان قوه قضاییه و ارائه راهکارها ایجاد انگیزش و طرح نقطه نظرات حضار شرکت کننده از اهم محورهای این نشست بود.

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

1 دیدگاه

  1. لطفا اول طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت رو نهایی کنید بعد به این لوایح جدید برسید. اینقدر طولش میدید تا سال دیگه زمان انتخابات برسه و ازین طرحها و لایحه ها بهره برداری سیاسی کنید و محددا اتخاب بشید و دوباره روز از نو روزی از نو…… ما عادت کردیم به این رویه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام