آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

برنامه اجرایی یادداشت تفاهم همکاری تهران و دمشق­ در زمینه توسعه اداری و تربیت نیروی انسانی

برنامه اجرایی یادداشت تفاهم همکاری تهران و دمشق­ در زمینه توسعه اداری و تربیت نیروی انسانی امضا شد.

به گزارش شناسنامه قانون، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و امور استخدامی جمهوری اسلامی ایران و “سلام سفاف” وزیر توسعه اداری سوریه برنامه اجرایی یادداشت تفاهم همکاری تهران و دمشق­ در زمینه توسعه اداری و تربیت نیروی انسانی را امضا کردند.

به موجب سند یادشده، همکاری‌های دوجانبه در زمینه مبادله تجربیات و به کارگیری دستاورد‌های علمی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحول اداری در سوریه ادامه خواهد داشت.

سلام سفاف با همراهی هیئت کارشناسی سوری در سفر اسفندماه گذشته به تهران علاقه مندی کشورش را برای استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در زمینه اصلاحات اداری تربیت نیروی انسانی توانمند اعلام کرد و یادداشت تفاهم همکاری در این زمینه به امضای دو طرف رسید.

براساس این یادداشت تفاهم، کارشناسان کشورمان دوره‌های آموزشی و ارزیابی عملکرد کارشناسان و کمک به اصلاح نظام اداری سوریه عملکرد برگزار کردند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در صدر هیئت ارشد کارشناسی در سفری سه روزه به سوریه با مقامات ارشد سوری دیدار و گفتگو کرد تا فصل جدیدی از دیپلماسی اداری میان دو کشور به منظور آسان­ سازی اجرای توافقات فیمابین آغاز شود.(جزئیات بیشتر)

میثم لطیفی و هیئت همراه پس از تشرف به زیات عتبات متبرکه در سوریه، عصر امروز (سه شنبه) دمشق را به قصد تهران ترک کردند.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام