آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

۲۰۰ نیروی جوان در پست‌های عالی کشور به کار گرفته شدند

۲۰۰ نیروی جوان در پست‌های عالی کشور به کار گرفته شدند

میثم لطیفی پیش از خطبه نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان سخنرانی کرد: در دولت مردمی سیزدهم اتفاق های مبارکی رخ داده که مهمترین آن تغییر در رویکرد و نگاه دولت است.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم، آیت الله رییسی در گام نخست سفر استانی خود را از پنجم شهریور سال گذشته آغاز و به طور متوسط در یکسال گذشته هر هفته به یک استان سفر کرد که این یک رکورد تاریخی است.

دولت از ابتدا فعالیت خود را با حضور میدانی در بین مردم شروع کرد و با تغییر در مدیریت ها، استفاده از نیروهای جوان انقلابی، متخصص، متعهد و با انگیزه این حلقه مدیریت باز شد.۲۰۰ نیروی جوان در پست‌های عالی کشور به کار گرفته شدند.

دولت نگاهش عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است چراکه علت بروز مشکلات کنونی دوری از عدالت در توزیع امکانات و خدمات است.

ابتدای فعالیت دولت سیزدهم سه هزار طرح نیمه تمام از دولت قبل باقی مانده بود که دولت با آغاز نکردن طرحی جدید، تکمیل آنها به ویژه طرحی نظیر آبرسانی به همدان با ۱۷ سال معطلی را در دستور و اولویت قرار داد.

در بخش سلامت نیز کارهای بزرگی در کشور انجام شده به گونه ای که در آغاز به کار دولت روزانه ۷۰۰ خانواده عزادار می شدند اما این رقم به کمترین میزان رسیده است.

میزان واکسیناسیون علیه کرونا در این دولت نسبت به دولت گذشته قابل مقایسه نیست همچنین نسبت به تولید واکسن بومی و صادرات آن نیز اقدام شده است که این توفیق از برکت دل بریدن از دیگران، تکیه به توان داخلی و نصب العین قرار دادن شعار امام راحل مبنی بر “ما می توانیم” است.

ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی برای واردات دارو اختصاص یافت اما عده ای داروی یارانه ای را از داروخانه خریداری و به کشورهای همسایه قاچاق می کردند.

در حوزه سیاست خارجی تفکر دولت قبلی توجه و حرکت به سمت غرب بود و عنوان می شد که با کدخدا ببندیم کارها حل می شود در حالیکه باید با خدا کارها را بست. نگاه دولت سیزدهم ارتباط با کشورهای همسایه است که با سفر به این کشورها فرصت هایی مهیا شد که بتوان رضایت و طعم شیرین خدمت را به مردم کشور بچشانیم.وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور دولت سیزدهم با تاکید به بیمه شدن همه افراد، زمینه را برای عرضه دارو با قیمت بیمه‌ای به بیماران نیازمند فراهم کرد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: طبق گزارش وزیر بهداشت ۹۸ درصد نسخه‌ها به صورت الکترونیک شده است و به صورت شبکه‌ای تجویز دارو صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست خارجی تفکر دولت قبلی توجه و حرکت به سمت غرب بود و عنوان می‌شد که با کدخدا ببندیم کارها حل می‌شود در حالی که باید با خدا کارها را بست.

لطیفی افزود: نگاه دولت سیزدهم ارتباط با کشورهای همسایه است که با سفر به این کشورها فرصت‌هایی مهیا شد که بتوان رضایت و طعم شیرین خدمت را به مردم کشور بچشانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام