آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

رییس سازمان اداری و استخدامی: طرح همسان سازی حقوق کارمندان تهیه شده است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: طرح همسان سازی حقوق کارمندان تهیه و بررسی شده اما اجرای آن منوط به تامین اعتبارات لازم است.

به گزارش شناسنامه قانون، «میثم لطیفی» روز جمعه در حاشیه میز ارتباطات مردمی در همدان در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه چگونگی همسان سازی پرداختی ها به دولت پیشنهاد و نهایی شده است اضافه کرد: اجرای این پیشنهاد نیازمند تخصیص اعتبار لازم بوده که با توجه به قرار داشتن در میانه سال، بر اساس میزان درآمد دولت و ملاحظاتی که برای عموم مردم باید داشته باشیم، اجرایی می شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: بر اساس نیاز دستگاه های اجرایی و بدون نیاز به تصویب قانون جدید، از ظرفیت نیروهایی با قراردادهای متنوع در دستگاه های اجرایی استفاده می شود.

لطیفی ادامه داد: هزینه های دولت به معنای افزایش بودجه عمومی کشور است که در صورت پیش بینی نکردن منابعی برای آن، موجب خلق پول و افزایش تورم می شود.

وی تاکید کرد: مسئولان درصدد مدیریت امور با هدف انجام کار مردم و جلب رضایت آنها در کنار بهره ور شدن هزینه های دولت و خودداری از افزایش هزینه ها است.

«میثم لطیفی» معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح امروز همزمان با هفته دولت با حضور در باغ بهشت همدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

حضور در میز ارتباطات در محل سازمان مدیریت استان، جلسه با استاندار و معاونان، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از جمله برنامه های معاون رییس جمهور در سفر یک روزه به شهر همدان است.

مطلب مرتبط:

49 دیدگاه

  1. 1400/4/15. 15درصد افزایش حقوق بازنشستگان علوم پزشکی حکم صادر و دریافت شده تا کنون. 1401/6/6. حتی یک ریالی هم پرداخت نشده به گفته آقای میرکاظمی.اعتبارات و بودجه ندارن. درنتیجه همسان‌سازی هم سرکاری وهیچ وپوچ است که فاقد. اعتبارات می‌باشد…

    1. نمیتونن از سود این شرکت‌های پیمانکاری بگذرن ، برای همین دنبال عوض کردن ماجرا هستن ک ی جوری طرح تبدیل وضعیت کارکنان رو منتفی کنن ، از اول هم سازمان امور استخدامی بر خلاف شعارهای دولت ، مخالف طرح تبدیل وضعیت کارکنان دولت بود

  2. کسی دلشان به حال ما نمی سوزد تاحقوق میگیریم کلی پول دارو میدم باید مثل گنجشک زندگی کنم تا ۱۵ روز پول تمام میشه دارو هم که گران شده

  3. جناب آقای لطیفی اگر بدون در نظر گرفتن اعتبار پیشنهاد افزایش حقوق ارایه شده که کاری بسیار اشتباه بی برنامگی آن سازمان وسازمان مدیریت برنامه ریزی کشور می رساند آن هم بعداز اینکه ایم موضوع در سطح کشور اطلاع رسانی شود یک مرتبه جناب آقای میرکا ظمی بیایند بگویند اگر خلق پول نکند وافزایش تورم نشودو منابع آن توانستیم پیدا کنیم اجراء خواهد شد باید فاتحه برنامه ریزی کشور با چنین مسئولانی خوانده شود و این را بدانید دیگر کارکنان دولت هیچ امیدی نه به سازمان امو ر اداری واستخدامی وبرنامه بودجه کشور نخواهند داشت

  4. مرده از بس بسیار است که کفن نتوان کرد،
    با این تورم وگرانی وعدم مدیریت ،با این افزایش حقوق ها بجایی نمیرسیم،تازه اگر چندر غاز هم به حقوق ها اضافه کنند اینقدر طولش میدن که با بجود امدن تورم جدید کوچیکترین تاثیری بر زندگی مردم ندارد ،ما از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید .
    افزایش حقوق نمیخواهیم محبت کنید جلو افزایش
    قیمت ها را بگیرید ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام