اخبار اداری و استخدامی

تذکر به قالیباف برای به تعویق افتادن بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن علنی

تذکر به قالیباف برای به تعویق افتادن بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن علنی/ یکبار برای همیشه تصمیم درستی بگیرید

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به ضرورت ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: آقای رئیس جمهور بارها در محافل مختلف از این موضوع حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: دکتر قالیباف، شما سوگند یاد کرده اید و باید به آیین نامه عمل کنید، در تبصره یک ماده ۱۰۰ قانون آیین نامه داخلی مجلس ذکر شده که اگر برای طرحی ۵۰ امضا جمع شود، در اولویت بررسی قرار می گیرد. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و بحث ساماندهی نیروهای طرف قرارداد با شرکت های نیروی انسانی بیش از ۱۸۰ امضا دارد، اما ماه هاست که این موضوع به تعویق افتاده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس با بیان اینکه آقای قالیباف شما خود جزو موافقان طرح بودید، افزود: آقای رئیس جمهور بارها در محافل مختلف از این موضوع حمایت کردند. شرکت ها بر سر ظلم، تبعیض، بی عدالتی، رانت و فساد هستند.

وی اضافه کرد: تا کی می خواهید جزیره ای تصمیم بگیرید، چرا یک بار برای همیشه تصمیم درستی نمی گیرید که هر روز از بیرون مجلس را مهندسی می کنند؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای قالیباف، فرمودید با سازمان اداری و استخدامی جلسه بگذارند، در ایام عید فطر، سه شبانه روز جلسه گذاشتیم و تفاهم کردیم و برشی از طرح را آوردیم، فرمودید تا پایان بهار موضوع به نتیجه می رسد که متاسفانه امروز و فردا می شود، تنها راه حل این موضوع عمل به قانون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام