اخبار اداری و استخدامی

دولت با کلیات و جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت موافقت دارد

بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن بعد از اتمام تعطیلات مجلس/ دولت با کلیات و جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت موافقت دارد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، با یادآوری درج ملاحظات رهبری در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و همراهی مجلس و دولت در جهت نهایی کردن آن، گفت: این طرح بعد از اتمام تعطیلات مجلس در دستورکار صحن قرار خواهد گرفت.

ولی اسماعیلی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح آخرین مرحله بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی کشور، گفت: این طرح در ۳ جلسه شبانه‌روزی در کمیته مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بررسی قرار گرفته و تمام ملاحظات رهبر معظم انقلاب اسلامی درج شده است بنابراین دولت در موافقت با این طرح مجلس را همراهی می کند.

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت بعد از بارگذاری طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در سامانه اعلام کرده است که با جزئیات آن نیز به طور کامل موافق است ضمن اینکه ما در روند بررسی نهایی آن در صحن نیز هماهنگ با سازمان اداری و استخدامی کشور پیش خواهیم رفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بعد از بارگذاری این طرح در سامانه مربوطه بیش از ۱۰۰ پیشنهاد از سوی نمایندگان مجلس پیرامون آن نیز ارائه شده است و در نهایت طرح مذکور در دستورکار هیات رییسه مجلس قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه ۱۷۰ نفر از نمایندگان در جهت اولویت بررسی این طرح در صحن مجلس امضاء جمع‌آوری کرده بودند مطابق با آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی باید بعد از اتمام تعطیلات مجلس در دستورکار صحن قرار گیرد.

گفتنی است، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که جهت بررسی به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شده بود، در جلسه روز یکشنبه مورخ ۱۸/۲/۱۴۰۱ با حضور مسؤولان محترم دستگاه‌های اجرائی ذیربط و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این طرح با اصلاحاتی در عنوان و متن تحت عنوان «طرح ساماندهی نيروهای طرف قرارداد با شرکت‌های پيمانکاری تأمين نيروی انسانی در دستگاه‌های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران» به تصویب نهایی رسید و برای تصویب به صحن علنی مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

دانلود گزارش برای طرح در صحن علنی مجلس

در این ارتباط بخوانید:

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (نسخه جایگزین) چه می‌گوید؟

16 دیدگاه

  1. با سلام بند هفده سال هست به انوان نیروی شرگتی در جهاد کار میکنم سه ماه ایثارگری دارم ولی هنوز نیروی شرگتی کار میکنم ولی ادارات نیروی انسانی خیلی نیاز دارند من یک نفر توی اداره چهار شقل کار انجام میدم مسعولین عزیز به خاطر خدا یک کاری برای نیروهای شرگتی انجام بدهید با تشکر جمشیدی

  2. سلام وعرض ادب بعضی ها فکر میکنن چون طرفشون نیروی شرکتی هست هربلایی که لازمه باید سرس آورد دقیقا مثل غلام وارباب وقتی هم اعتراض میکنی میگن شما شرکتی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام