اخبار اداری و استخدامی

سامانه خدمات بیمه تأمین اجتماعی غیرحضوری ایرانیان خارج از کشور | ex-eservices.tamin.ir

امکان ارائه خدمات مرتبط با سابقه بیمه تأمین‌اجتماعی به هموطنان خارج از کشور فراهم شد

سامانه خدمات غیرحضوری ایرانیان خارج از کشور بروزرسانی شد و در فاز اول امکان ارائه خدمات مرتبط با سابقه، در این سامانه به هموطنان خارج از کشور فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سید عبدالله حسینیان رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن اعلام این خبر، افزود: با عنایت به نیاز هموطنان خارج از کشور جهت بهره­‌برداری از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی و با هدف تعمیم و گسترش پوشش بیمه­‌ای به هموطنان عزیز مقیم/غیرمقیم خارج از کشور که فاقد پوشش بیمه­‌ای هستند، بروزرسانی سامانه خدمات غیرحضوری ایرانیان مقیم سایر کشورها در اولویت اقدامات قرار گرفت و موانع زیرساختی، فنی و امنیتی سامانه مذکور برطرف شد.

وی همچنین گفت: چند سال پیش، سایت اولیه‌­ای به این منظور طراحی و پیاده‌سازی شده بود که به علت عدم به روزرسانی و استفاده از روش‌ها و تکنولوژی قدیمی، پاسخگوی نیازها نبوده و موجب نارضایتی هموطنان خارج از کشور شده بود. به همین منظور و برای رفع مشکلات اشاره شده، پیاده‌سازی نرم‌افزار براساس پلتفرم‌های جدید و ارائه سرویس‌های غیرحضوری محقق شد و فاز اول آن در قالب سامانه غیرحضوری خدمات بیمه ایرانیان خارج از کشور به آدرس ex-eservices.tamin.ir آماده بهره‌برداری توسط هموطنان عزیز مقیم سایر کشورها است.

حسینیان همچنین گفت: با توجه به دسترسی‌های ایجاد شده، هموطنان خارج از کشور می‌توانند ضمن ثبت‌نام غیرحضوری در این سامانه، در فاز اول از خدمات مرتبط با سابقه شامل اخذ کلیه سوابق، ریزدستمزد بعد از سال ۸۶، سوابق تلفیقی و … به‌صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در فاز بعدی، توسعه سایر سرویس‌های غیرحضوری مرتبط با بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران از قبیل نامنویسی، حمایت‌های کوتاه‌مدت، مشاهده احکام، درخواست برقراری مستمری و … نیز در دستور کار این مرکز قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک با همکاری واحدهای ذیربط در سازمان محقق خواهد شد.

3 دیدگاه

  1. سلام و درود، جالب است در متن گفته شده لینک برای هموطنان خارج از کشور است ولی وقتی از انگلیس روی آن کلید کردم این پیام ظاهر شد: دسترسی شما به دلیل محدودیت های جغرافیایی به این سرویس مسدود می باشد!

  2. دروغگو ها
    این سایت از کانادا باز نمیشه و می نویسه:
    logo2
    عدم دسترسی از محدوده جغرافیایی
    درخواست از IP یا محدوده جغرافیایی مورد نظر به این صفحه مسدود می باشد.
    طراحی شده توسط شرکت خدمات ماشینی تامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام