اخبار اداری و استخدامی

نقاط اشتراک زیادی بین مجلس و دولت برای ساماندهی استخدام کارکنان دولت وجود دارد

نقاط اشتراک زیادی بین مجلس و دولت برای ساماندهی استخدام کارکنان دولت وجود دارد

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، در تشریح جزییات نشست‌های مشترک مجلس و سازمان اداری و استخدامی برای تصمیم‌گیری در مورد نحوه ساماندهی استخدام کارکنان دولت از وجود نقاط اشتراک زیادی بین نمایندگان مجلس و این سازمان پیرامون این موضوع خبر داد.

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان جزییات نشست‌های اخیر کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور که به دستور رییس مجلس برای تدوین لایحه برگزار شده است، گفت: ساماندهی استخدام کارکنان دولت چون حوزه وسیعی را دربر می‌گیرد و حوزه‌های متعددی با این مساله دخیل هستند، اختلاف با سازمان اداری و استخدامی کشور که نماینده دولت محسوب می‌شود در روند کار و نتیجه پیگیری‌ها تاثیرگذار است لذا برای حصول نتیجه بهتر که کار را به نفع کارکنان آسان‌تر می‌کند، شایسته است به یک توافق و تعاملی برسیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت چند روز قبل پیرو جمع‌بندی‌هایی که در جلسات گذشته پیرامون طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت صورت گرفته بود، نشست مشترکی با نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور داشتیم که در آن مشخص شد نقاط اشتراک زیادی بین ما و این سازمان وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار شد در هفته پیش‌رو چند جلسه با نمایندگان سازمان اداری و استخدامی داشته باشیم که چنانچه مشکلی ایجاد نشود، برگزار خواهند شد تا بتوانیم در خصوص این موضوع به یک توافق و تفاهمی برسیم که خروجی آن مورد اجماع کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری و استخدامی به نمایندگی از دولت باشد.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا ما این موضوع را رها نمی‌کنیم و همچنان پیگیر هستیم و امیدواریم که بتوانیم این امر مهم را با یک برنامه مدون و معقول به نتیجه برسانیم.

12 دیدگاه

  1. سلام حذف شرکت های واسطه شرکت توزیع برق بیرجندکه از۱۰تومن حقوق ۳۵۰۰به مامیدن تازه دیگه چیزی بنام ماوتفاوت هم نداریم هرچندقرارتابرج ۴داریم.لامصباچراماوتفاوت رودیگه نمبدین دزدان عارت گر

  2. ای بابا دلتون خوش اینا روز کارگر یه هدیه به کارگر جماعت نمیدن بعد میان کارگر را قرارداد مستقیم کنن حالا روز کارمند باشه بازم یه پولی براشون واریز میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام