اخبار اداری و استخدامی

اگر در طرح ساماندهی کارکنان با کمیسیون اجتماعی تفاهم نشود با رییس‌جمهور نشست برگزار می‌کنیم

اگر در طرح ساماندهی کارکنان با کمیسیون اجتماعی تفاهم نشود با رییس‌جمهور نشست برگزار می‌کنیم

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، از تعیین تکلیف نحوه ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نشست‌های مشترک دو کمیته طرح ساماندهی مجلس و سازمان اداری و استخدامی کشوری خبر داد که باید ظرف مدت ۱۵ روز صورت گرفته و نتیجه آن به مجلس شورای اسلامی اعلام شود.

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد تصمیم اتخاذ شده در کمیسیون اجتماعی پیرامون نتیجه نشست روز گذشته در خصوص تعیین تکلیف برای نحوه ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت: پیرو پیگیری‌های قبلی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دستگاه های اجرایی در کمیسیون اجتماعی نهایی شده و جهت قرار گرفتن در نوبت دستورکار صحن علنی ارجاع شد، پس از آن بر اساس تبصره یک ماده ۱۰۰ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی جهت در اولویت قرار گرفتن بررسی این طرح در صحن علنی از ۱۸۰ نفر از نمایندگان مجلس امضاء جمع آوری شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت در رابطه با نحوه ساماندهی استخدام کارکنان دولت نقطه نظراتی داشته و اصرار داشت که اجازه دهیم این موضوع در قالب لایحه دنبال شود، در نهایت به دنبال پیگیری‌های دولت اصلاحاتی در این زمینه صورت گرفت و رییس مجلس نیز جلسه‌ای را با حضور اینجانب، نایب رییس و تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی و معاون پارلمانی رییس جمهور و معاون اداری و استخدامی رییس جمهور و تعدادی از همکارانشان برگزار کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این نشست بعد از بررسی و گفت وگوهای مفصل مقرر شد ظرف مدت ۱۵ روز نشست‌هایی بین کمیته طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، کمیسیون اجتماعی و کمیته‌ای از سوی سازمان اداری و استخدامی کشوری برگزار شود تا به یک تفاهمی برسیم و چنانچه تفاهم حاصل نشد و نظر کمیته طرح ساماندهی تامین نشود و کمیسیون اجتماعی اقناع نشود، نتیجه در قالب گزارش به مجلس شورای اسلامی ارجاع خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در چنین شرایطی اگر جلسه به نتیجه نرسد رئیس مجلس در نشستی با رییس جمهور موضوع را پیگیری و نتیجه را در صحن علنی مجلس اعلام خواهد کرد. ضمن اینکه در نشست روز گذشته تاکید شد که موضوع زمان‌بر نشود و در بازه زمانی تعیین شده بررسی‌های لازم صورت گرفته تا نتیجه آن در دستورکار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه آیا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا پایان برگزاری نشست‌های دو کمیته از دستورکار صحن خارج می‌شود، یادآور شد: این طرح در نوبت دستورکار صحن علنی باقی می‌ماند تا فرآیندی که به آن اشاره کردم، طی شود.

12 دیدگاه

  1. سلام.من 8ماه در جبهه حق علیه باطل بودم.به خاطر اینکه 3ماه رابعدازقطعنامه حساب کردندومن پذیرش نشدم.تکلیف من وامثال من کیه؟خواهش می کنم به فکر من و امثال من هم باشید.وبه فکرتمام شرکتها که واقعادارنددرحقشان ظلم می کنند.باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام