آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

غیرفعال شدن سامانه Samt برای ارسال لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان تأمین اجتماعی

غیرفعال شدن سامانه Samt برای ارسال لیست حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی

در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و یکپارچه سازی درگاههای ارسال لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان، درگاه ورودی سامانه samt.tamin.ir از تاریخ هفتم فروردین ۱۴۰۱ غیرفعال شده است.

به گزارش شناسنامه قانون، در اجرای نامه شماره ۲۷۷۸‏/۱۴۰۰‏/۵۰۰۰ مورخ ۲۴‏/۱۲‏/۱۴۰۰ معاون بیمه ای و در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و یکپارچه سازی درگاه‌های ارسال لیست کارفرمایان، درگاه ورودی سامانه samt.tamin.ir از تاریخ هفتم فروردین ۱۴۰۱ غیرفعال و سامانه eservices.tamin.ir جایگزین آن شده است.

کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه eservices.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کند.

کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به ساماه جدید می توانند با شماره ۴ رقمی ۱۴۲۰ تماس گرفته و راهنمایی لازم را بصورت تلفنی دریافت کنند.

در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام