اخبار اداری و استخدامی

طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت

طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از قرار گرفتن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ولی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دنبال پیگیری‌های اعضای کمیسیون اجتماعی و جلسات چند ماهه‌ای که در سال ۱۴۰۰ در کمیته تخصصی برای بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت برگزار شد در نهایت این طرح مهم که افکار عمومی روند بررسی آن را دنبال می‌کردند و جمعیت کثیری از کارکنان قراردادی منتظر نتیجه آن بودند در ردیف ۱۹ دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس این زمان‌بندی، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در اولین فرصت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به امضاء بیش از ۱۷۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اولویت بررسی این طرح در صحن علنی، پیش‌بینی می‌شود که این طرح با رای بالایی به تصویب برسد و برای طی مراحل قانونی به شورای نگهبان ارسال شود.

بیشتر ببینید: دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱

طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت

26 دیدگاه

  1. سلام.تورو به خدا فکری به حال ما شرکتی ها بکنن یعنی چی سازمان پول بحساب شرکت میریزه بعد شرکت از سروتهه حقوق میزنن میریزن به حساب کارگران چرا همون سازمان مستقیم نمیریزن بحساب والله ظلم هست.کاشکی یه مسول این پیام هارو میخوند یه کاری برا جلب رضای خدا برا ما کارگرا شرکتی میکرد افسوس که کسی نمیبینه..والله اگه یکی از نمایندگان با این وضع روبه رو بود حاله مارو میفهمید…

  2. دوست عزیز شماهر کاره ای که باشی بهت نمیاد که نیاز به کار واستخدام داشته باشی ام این راهم بدان که آزمون زمانی بدرد می خورد که ابتدای استخدام باشد نه اینکه بعداز ده یا ۱۵ سال انرژی کارگر گرفته بشود تازه باید استرس آزمون را داشته باشد این یعنی جواب رد خیلی محترمانه به اکثر کارگران وکارمندان شرکتی بعد مشخص کن که شما با کدام دسته هستی با نیروهای شرکتی یا با مجلس. فقط قول و وعده وانتشار خبر های سرکاری تاکنون کدام آزمون را بدرستی بر گزار کردند اینها که فقط نور چشمی های مسئولان دولتی را هل دادن در ادارات ونهادها.منهم جناباز هستم اما هیچکدام از فرزندانم را تاکنون نه شرکتی ونه آزمون استخدام نشده حتی بجای خودم که بازنسته شدم هم حداقل یکیرا جایگذین نکردند درصورتی که می بینم خیلیها فرزندانشان را بجای خود مشغول به کار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام