آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

بخشی از آموزش کادر بانکی، بیمه‌ها و سیستم حمل و نقل کشور به مدرسه کسب و کار واگذار می شود

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: با گشایش نخستین مدرسه رسمی کسب و کار در کشور، در صورت آماده بودن زیرساخت های آن، بخشی از آموزش نیروهای مورد نیاز بانک ها، بیمه ها و سیستم حمل و نقل کشور را به این مدرسه واگذار خواهیم کرد.

شناسنامه قانون | ansari.jamshid

جمشید انصاری روز یکشنبه در آیین گشایش نخستین مدرسه کسب و کار کشور در زنجان افزود: قبل از راه اندازی این مدرسه در کشور با استانداردهای بین المللی، مدرسه کسب و کار وجود نداشت و این موضوع فرصتی برای استان زنجان به منظور پیشرفت به شمار می آید.

وی با اشاره به برداشت های مختلف از مفهوم مدرسه کسب و کار در استان، گفت: اهداف این مدرسه باید به درستی تبیین و نباید از مسیر درست که بر اساس نیازها شکل گرفته منحرف شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با اشاره به ضعف نظام آموزشی دانشگاه ها، گفت: دانشگاه های ایران نتوانستند پاسخگوی نیازهای دولت و ملت در بحث تربیت مدیران حرفه ای برای توسعه اقتصاد باشند.

انصاری با تبیین اهداف این مدرسه، گفت: اهداف مشخص تخصصی مدیریتی که تدریس آن کار هرکسی نیست و آشنایی با اصول مدیریت حرفه ای دستگا ه های مختلف اداری – صنعتی از جمله این هدف ها محسوب می شود.

وی به مشکلات مدیریتی کشور اشاره و تاکید کرد: بزرگترین گرفتاری دولت این است که کسانی سکاندار مدیریت نهادها هستند که با اصول مدیریت آشنایی ندارند و آموزشی در این رابطه ندیده اند. 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی ابراز کرد: مدیریت، حرفه ای است که به جز رشته تخصصی، باید به یک مدیر برای مدیریت آموزش داده شود.

به گزارش ایرنا، این مدرسه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی ، استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، فرماندار و شماری از مسئولان دولتی شروع به کار کرد. 

مدرسه کسب و کار صوفی با ایده پروفسور ثبوتی و برای نخستین بار در کشور به منظور عملیاتی کردن نظریه آموختن علم همراه با یادگیری برای عمل به آن در استان زنجان راه اندازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام