اخبار اداری و استخدامی

فراخوان مسابقه نقاشي با موضوع بهره‌وري سبز و حفظ محيط زيست

http://shenasname.ir/images/arash/pooster2.jpg

سازمان ملي بهره‌وري ايران در راستاي رشد و پرورش خلاقيت هاي كودكان و نوجوانان و ترويج فرهنگ بهره وري اقدام به برگزاري دومين مسابقه نقاشي سازمان خود براي اين گروه سني كودك و نوجوان كرده است.

هدف:

هدف اصلي اين فراخوان علاوه بر برقراري ارتباط با مخاطبان، تقويت ميزان آگاهي و حساسيت كودكان و نوجوانان در زمينه بهره‌وري سبز، تاكيد بر حفظ محيط زيست، ترويج فعاليت ها و اقدامات بهره ورانه در جامعه و تشويق اين دو طيف به عرضه توانمندي ها، استعدادها و پتانسيل هاي آنها است.

موضوع:

موضوع دومين مسابقه نقاشي سازمان ملي بهره‌وري ايران «بهره‌وري سبز و حفظ محيط زيست» مي‌باشد. آثار ارسالي مي‌بايستي تصويرگر بهره‌وري به معناي بهترين و مناسبت ترين شكل انجام كار ‌باشد. موضوعات آثار مي تواند بخش هاي جامعه، فرهنگ، خدمات، صنعت، انرژي، كشاورزي و منابع طبيعي بويژه محيط زيست را شامل شود و شعار «كار درست را درست انجام دهيم» را به تصوير بكشد.

شرايط و نحوه شركت در مسابقه:

شركت در مسابقه نقاشي سازمان ملي بهر وري ايران تنها براي گروه هاي سني ذيل امكان پذير مي‌باشد.
ـ الف: ۴ تا ۷ سال
ـ ب: ۸ تا ۱۱ سال
ـ ج: ۱۲ تا ۱۵ سال

هر شركت كننده مي‌بايستي اثر مورد نظر را به انضمام فرم تكميل شده ارسال كند. ارسال آثار از نظر تعداد و تكنيك محدوديتي ندارد و براي ارسال آثار متعدد نيازي به تكميل مجدد فرم نيست. همچنين شركت كنندگان مي‌بايستي توضيحاتي را در حد ۲ يا ۳ جمله در مورد اثر خود ارسال كنند.

شرايط آثار:

هر شركت كننده براي شركت در مسابقه مي توانند نقاشي خود را به روش هاي ذيل به دبيرخانه ارسال كند:
ـ ارسال به پست الكترونيك [email protected]
ـ ارسال پستي به نشاني سازمان ملي بهره وري ايران: تهران ، خيابان استاد نجات الهي (ويلا)، خيابان سپند، شماره ۱۶ 
ـ آثاري كه از طريق ايميل ارسال مي شود مي‌بايست حداكثر در سايز A۴ ( ۲۹,۷ در ۲۱) با حداقل وضوح ۳۰۰dpi باشند. حجم فايل هاي ارسالي نبايد از ۲۵ مگابايت تجاوز كند. اعمال تغييرات در فايل مجاز نمي باشد. در بخش موضوع (subject) كلمه مسابقه نقاشي درج شود و فايل ديجيتال آثار مي‌بايست به صورت لاتين و با فرمت زير نامگذاري شوند:

شماره اثر نام و نام خانوادگي شركت كننده

بعنوان نمونه:
Ali Sabet ۱.jpeg
Ali Sabet ۳. .jpeg

قوانين داوري:

ـ شركت كننده با ثبت نام در مسابقه تأييد مي كند كه آثار ارسالي اثر اصلي هستند و توسط خود فرد خلق شده‌اند و مشمول نقض قوانين حمايت معنوي يا نقض حقوق ديگران نمي شوند. بدين ترتيب شركت كننده خود صاحب حقوق و امتيازات مربوط به اثر است.
ـ سازمان ملي بهره‌وري ايران اين حق را بر خود محفوظ مي‌دارد تا در صورت آشكار شدن هر گونه نقض در قوانين شركت در مسابقه جوايز را از برندگان مسترد كند.
ـ سازمان ملي بهره‌وري ايران اين اجازه را خواهد داشت تا از آثار ارسالي توسط شركت كنندگان در تمامي مراحل مسابقه و جهت تبليغات و ساير موارد استفاده كند. بدين ترتيب نيازي به اخذ اجازه و تأييد شركت كننده نخواهد بود.
ـ همچنين سازمان ملي بهره‌وري ايران اين اجازه را محفوظ مي‌دارد تا از آثار برگزيده در مسابقه در انتشارات خود اعم از خبرنامه، سايت، پايگاه اينترنتي و غيره در هر قالب و فرمتي و بدون پرداخت هر گونه وجهي به صاحب اثر استفاده و بهره‌برداري نمايد.
ـ مسئوليت تمامي هزينه‌ها و عوارض ناشي از جوايز مربوط به شخص برنده خواهد بود در صورتي كه برنده در ظرف مدت ۱۰ روز از اعلام نتايج پاسخ ندهد يا از دريافت جايزه خود امتناع نمايد، سازمان ملي بهره‌وري ايران مي‌تواند با مسئوليت خود جايزه را به شركت كننده ديگري اهدا كند.
ـ سازمان ملي بهره وري ايران اين حق را براي خود محفوظ مي‌دارد تا در صورت بروز پيشامدهاي غيرمنتظره و يا شرايط نامناسب مسابقه را ملغي اعلام نمايد و در اين صورت به اطلاع شركت كنندگان خواهد رساند.
ـ شركت كنندگان مي‌توانند در صورت نياز تا پايان زمان نهايي ثبت نام نسبت به انجام اصلاحات يـا تـغييرات مـربـوط بـه اطلاعـات خود از طريق آدرس پست الكترونيك[email protected] مكاتبه كنند.

نحوه داوري آثار:

آثار هر بخش به صورت جداگانه داوري خواهند شد. تصميم داوران نهايي خواهد بود. نقاشي ها در دو مرحله بررسي خواهند شد:
۱- بررسي اوليه:
از لحاظ مطابقت با شرايط و قوانين شركت در مسابقه.
۲- بررسي ثانويه:
از سوي هيأت داوران بر اساس معيارهاي خلاقيت (۵۰%) و كيفيت هنري اثر (۵۰%).

بررسي اوليه:

در اين مرحله نقاشي‌ها براساس مطابقت با موضوع، شرايط اندازه‌ها و همچنين همخواني با قوانين و شرايط اعلام شده بررسي خواهند شد. اين مرحله حداكثر ظرف مدت يك ماه از تاريخ آخرين فرصت ارسال انجام خواهد پذيرفت. كميته بررسي شامل ۳ نفر از متخصصان حوزه بهره وري به همراه كارشناسان هنري و با انتخاب سازمان ملي بهره‌وري ايران خواهد بود.

بررسي ثانويه:

ارزشيابي و داوري آثار توسط هيأت داوران در ۳ مرحله و توسط ۳ داور بشرح زيرانجام خواهد پذيرفت:
مرحله اول: هر داور ۲۰ نقاشي را براي هر بخش و براساس خلاقيت و كيفيت هنري انتخاب خواهد كرد. اين آثار به مرحله ۲ صعود خواهند كرد.
مرحله دوم: در اين مرحله، ۳ اثر برتر توسط هيأت داوران انتخاب خواهند شد.
مرحله سوم: آثار ويژه (در هر بخش ۳ اثر) توسط هيأت داوران معرفي مي شوند.

ساير موارد:

  • آخـرين مـهلت ارسال آثار: ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۵، از طريق پست الكترونيك يا پست
  • اعلام اسامي برندگان: در دهه فجر انقلاب اسلامي در پورتال سازمان ملي بهره وري ايران
  • جوايز : به ۹ اثر برتر شامل ۳ جايزه در هر بخش علاوه بر لوح تقدير به امضاي رئيس سازمان ملي بهره وري ايران، جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

آثار برتر در نمايشگاهي در معرض ديد عموم قرار مي گيرد.

علاقه مندان مي توانند براي اطلاعات بيشتر به پورتال سازمان ملي بهره وري ايران به آدرس www.nipo.gov.ir مراجعه نمايند يا با شماره هاي  ۸۸۸۹۹۰۶۳-۰۲۱ و ۸۸۸۹۹۱۷۵-۰۲۱ تماس بگيرند.

فرم شركت در مسابقه نقاشي كودكان و نوجوانان

http://shenasname.ir/images/arash/pooster1.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام