اخبار اداری و استخدامی

انتصاب آقای نصرالله ترابی قهفرخی به عنوان معاون حقوقی، مجلس و نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور

آقای جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی آقای نصرالله ترابی قهفرخی را به عنوان معاون حقوقی، مجلس و نظارت آن سازمان منصوب کرد.

http://shenasname.ir/images/arash/IMG13010455.jpg

در این حکم آمده است: با توجه به شایستگی، تعهّد و تجارب ارزشمند شما در مدیریت های اجرایی و امور قانونگذاری، جنابعالی را به سمت معاون حقوقی، مجلس و نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب می نمایم.

اولویت های برنامه های آن معاونت ساماندهی امور حقوقی و قوانین سازمان به منظور تأمین هماهنگی داخلی و پاسخگویی و راهبری دستگاههای اجرایی در این زمینه، برقراری ارتباط موثر و سازنده با مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های تخصصی آن به منظور غنا بخشیدن به محتوای طرحها و لوایح و ارتباطات سازمان با مجلس شورای اسلامی و ارتقاء سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم بوده و لازم است مساعی خود را نسبت به تحقق این اولویت ها در راستای برنامه های مصوب دولت تدبیر و امید و نظرات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با همکاری کارشناسان دلسوز و هماهنگی دیگر معاونت ها و واحدهای سازمان مبذول نمایید.

امید است با بهره گیری از رهنمودها و سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اتکال به خداوند سبحان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام