Site icon شناسنامه قانون

برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی برای توسعه خدمات الکترونیکی

ساختار سازمان اداری و استخدامی کشور انتصابات جدید در سازمان اداری انتصابات جدید در سازمان اداری و استخدامی کشور اطلاعیه جدید سازمان اداری و استخدامی تصویب طرح رتبه بندی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مراکز آموزشی تأیید صلاحیت شده نظام‌نامه تعالی مدیریت منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی کمیته آمارهای بخشی نظام اداری سامانه مدیریت اطلاعات پرداخت کارکنان نظام اداری سازمان اداری و استخدامی کشور

در نخستین نشست کمیسیون توسعه دولت الکترونیکی که در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار شد، برنامه عملیاتی جامع دستگاه‌های اجرایی کشور برای توسعه خدمات الکترونیکی دریافت و بررسی شد.

پیرو ابلاغیه‌های رئیس جمهور مبنی بر تدوین آیین‌نامه‌های توسعه خدمات الکترونیکی و ضوابط فنی اجرایی  توسعه دولت الکترونیکی در شهریورماه سال جاری، نخستین جلسه کمیسیون توسعه دولت الکترونیکی با ریاست دکتر عسکری آزاد، جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات، بانک مرکزی، وزارت کشور، وزارت دادگستری، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، مرکز فاوا نهاد ریاست جمهوری، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان ثبت احوال کشور، مرکز توسعه تجارت الکترونیک، شرکت پست، کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی تشکیل شد، اعضا متعهد شدند که نهایت تلاش و همکاری را برای تحقق اهداف تعیین شده داشته باشند.

دکتر عسکری آزاد در این نشست، طی سخنانی به تشریح نحوه تشکیل کمیسیون و تعامل صورت گرفته میان شورای عالی اداری و شورای عالی فناوری اطلاعات کشور برای تشکیل آن پرداخت و ابراز امیدواری نمود که با برگزاری جلسات مستمر و منظم، اهداف ترسیم شده برای این کمیسیون با سرعت تحقق یابد و کمبودهای موجود در مسیر توسعه فناوری اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی رفع شود.

مهندس جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز ضمن تشریح آیین‌نامه ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیکی، طرح‌ها و پروژه‌های لازم برای تحقق دولت الکترونیکی را تبیین نمود.

شاهپری، معاون طراحی مدل‌های توسعه و راهبری دولت الکترونیک معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز در این نشست به تشریح پروژه‌ها و فعالیت‌های احصا شده در آیین نامه توسعه خدمات الکترونیکی و آیین‌نامه ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیکی پرداخت.

علی صفدری، معاون نوسازی اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور هم به تشریح آیین‌نامه داخلی کمیسیون و وظایف اعضا پرداخت.

همچنین در این نشست، گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده توسط سازمان ثبت احوال، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استان‌های کشور ارائه شد.

Exit mobile version