اخبار اداری و استخدامی

کارگروه مشترک مجلس و دولت ظرف مدت یک هفته طرح ساماندهی کارکنان دولت را نهایی می‌کنند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: برای بررسی و ارزیابی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت کارگروهی با حضور ۷ تن از نمایندگان، کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شده است.

وی افزود: قرار است کارگروه مشترک مجلس و دولت با توجه به اطلاعات و آمارها مربوط به انواع قراردادها و تعداد کارکنان که از سامانه مربوطه اخذ شده، ظرف مدت یک هفته طرح ساماندهی کارکنان دولت را جمع بندی و نهایی کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: قرار است تا پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در هفته آینده با حضور آقای لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی طرح ساماندهی کارکنان دولت و گزارش کارگروه مشترک دراین رابطه در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه مجلس و دولت تلاش خواهند کرد تا درباره ساماندهی کارکنان دولت به یک راه حل برسند تا امنیت شغلی این قشر تامین شود، بیان کرد: در جلسات کمیسیون اجتماعی و کارگروه مشترک سعی خواهیم کرد تا امنیت شغلی را برای کارکنان شرکتی و قراردادی فراهم کنیم.

به گزارش شناسنامه قانون، رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستورکار ۲ ماه پیش کمیسیون اجتماعی قرار داشت که در این جلسه تصمیم گرفته شد تا دولت ظرف مدت ۴۵ روز در این باره لایحه ارائه دهد که این اقدام انجام نشد لذا مجددا طرح مجلس در این رابطه به جریان افتاده است.

لازم به ذکر است اخیرا آقای لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در نامه‌ای به دستگاه‌های دولتی خواستار تکمیل فوری اطلاعات نیروهای قراردادی و شرکتی شده است.

بیشتر ببینید: بخشنامه ثبت اطلاعات نیروهای ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، امریه، شرکتی و طرحی

[su_spacer size=”10″]اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

30 دیدگاه

  1. سلام لطفا طرحی های وزارت بهداشت که سهمیه ندارند اما متاهل ودارای فرزند ودر دوران کرونا فداکاری کرده چندین سال سابقه کاری در وزارت بهداشت و درمان دارندرا هم تبدیل وضعیت کنید واز این مشکلات و دغدغه های روحی نجات دهید.با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام