اخبار اداری و استخدامی

انتقال موسسه عالی آموزش و پژوهش مديريت و برنامه‌ريزی به سازمان برنامه و بودجه کشور

موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ريزی كه در دولت قبل به نهاد رياست جمهوری رفته بود دوباره به سازمان برنامه و بودجه برگشت.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از مركز اطلاع رساني، روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، موسسه عالي آموزش و پژوهش مديريت و برنامه ريزي با پيگيري هاي معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه به اين سازمان بازگشت.

اين بازوي مهم پژوهشي سازمان برنامه و بودجه در دولت قبل به نهاد رياست جمهوری منتقل شد، اما با موافقت و ابلاغ رييس جمهور دوباره به سازمان برنامه بازگشت تا توان پژوهشي و علمي سازمان بيش از پيش تقويت شود.

به طور قطع اين موضوع در آستانه تدوين برنامه هفتم توسعه اقتصادي؛ اجتماعي و فرهنگي كشور مي تواند در افزايش كيفيت و كارآمدي برنامه ريزي كشور به ويژه برنامه هاي توسعه موثر باشد.

حالا با پيگيری‌های سيدمسعود ميركاظمي رييس سازمان برنامه و بودجه اين نهاد با موافقت رييس جمهور به جايگاه اصلي خود بازگشته تا دولت را در زمينه‌های پژوهشی و تحقيقاتي ياري كند.

اين موضوع با استقبال جامعه نخبگان كشور و البته متخصصان و كارشناسان سازمان برنامه هم مواجه شده است.

مقررات مرتبط: تشکیل سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور

2 دیدگاه

  1. خیلی باحاله یک دولت منحل میکنه ،یک دولت منتقل میکنه ،یک دولت ایجاد میکنه و… اد امه دارد بدون توجه به نظر کارشناسی خدائیش فلسفه تشکیل این سازمانها چیه ،مملکت نابود کردین ،بیچاره بدنه کارشناسی

  2. یک عمر مدیران بیسواد و سفارشی مثل : …. فرستادن تو این موسسه و بعد به اصطلاح به ایشان فوق لیسانس معادل دادند، بعد بعضی از این بیسواد ها شدند هیات علمی همین موسسه یا اگر در دانشگاهی به عنوان هیات علمی به ایشان راه ندادن ؛ می آمدند اینجا و میشدند هیات علمی!! بعد ۳۰۰ نفر از پرسنل سازمان را که هیچ مدرک مرتبطی نداشتند در پارکینگ و ناهار خوری و نماز خانه مثلا امتحان تستی گرفتند و با چند ساعت مثلا آموزش به ایشان مثلا فوق لیسانس معادل و بیسوادی دادند و مدیر و معاونشان کردند، بیچاره دکترها و فوق لیسانس هایی که از بدو استخدام وارد سازمان شده اند و دارای مدارک معتبر از بهترین دانشگاهها هستند همه در سازمان بایکوت اند..باز هم مفسده دیگری در راه است . معلوم نیست چند نفر دیگر و چه کسانی که بدلیل بیسوادی از عضویت در هیات علمی دانشگاههای دیگر باز مانده اند میخواهند خود را عضو هیات علمی این موسسه کنند یا میخواهند چند نفر بیسواد دیگر را فوق لیسانس بیسوادی کنند و یا فک و فامیلشان را جا کنند و یا بسیوادان دیگری را از این طریق مدیر کنند. مدارک موجود و قابل اثبات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام