آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

گزارش ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس ۲۳ آبان ۱۴۰۰

ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس ۲۳ آبان ۱۴۰۰

شناسنامه قانون- نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هرچند طرح ساماندهی کارکنان دستگاه ها، کار سنگین و پیچیده‌ای است، اما دولت و مجلس برای اجرای آن اهتمام کافی دارند.

اسماعیلی در پایان جلسه امروز این کمیسیون افزود: تا پایان هفته کارگروهی شامل هفت نماینده از کمیسیون و همچنین کارشناسان سازمان اداری و استخدامی و مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل می‌شود و به مدت سه روز به طور مداوم چالش‌های اجرای این طرح را بررسی خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به گستردگی نیرو‌های شاغل در دستگاه‌های دولتی این طرح که شامل برکات زیادی است باید با جدیت پیگیری شود و قرارداد‌های متفاوت که حداقل ۲۶ نوع است به یک نظام واحد و یک طرح تبدیل شوند تا امنیت شغلی کارکنان تضمین شود.

نماینده مغان در مجلس شورای اسلامی از اجرای مقدمات کار خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات اولیه در سامانه احصا شده است و یک سامانه جدید در هفته آینده در این باره رونمایی خواهد شد که مرجع اطلاعات کلی ما خواهد بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: در اولین جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار است رئیس سازمان اداری و استخدامی برای ادامه بررسی این طرح در جلسه کمیسیون اجتماعی مجددا حضور یابد.

فیلم جزییات نشست:

در صورت بازنشدن، از لینک فیلم در آپارات استفاده کنید.

[aparat id=’H7Tp6′]

عکس‌های خبری نشست:

ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نشست کمیسیون اجتماعی

ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نشست کمیسیون اجتماعی

شناسنامه قانون | 202111105519566593

شناسنامه قانون | 202111104252676306

شناسنامه قانون | 202111106864321730

مطالب مرتبط: نشست نمایندگان با سازمان اداری و استخدامی در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

8 دیدگاه

  1. با تشکر از جناب آقای دکتر اسماعیلی بابت پیگیری های مکرر .انشاله سال 1400 خبر خوبی بشنویم .چون 18 سال قرارداد انجام کار معین مشخص هستم.

  2. والله بنده الان ۱۰ سال هستش قراردادی آموزش و پرورش هستم با مدرک فوق لیسانس. تو این دو سال هرکی از راه رسیده چه نهضتی چه حق التدریس چه سرباز معلم تو آموزش وپرورش رسمی شده ولی چون من اسمم قراردادی هستش باید همچنان بلا تکلیف بمونن و ۳میلیون حقوق بگیرم چون او بالا بالاها کسی نیست بگه بابا اینا هم آدم هستن اینا هم حق وحقوق دارن .خلاصه واقعا خاطره بدی شده برام بی عدالتی تاکی؟

  3. خدا شاهده همه تلاشهای شبانه روزی بنده در این مدت نزدیک 19 سال بوده که هیچ گونه کوتاهی در انجام وظیفه نکرده ام و بدون در نظر گرفتن ساعت کاری اداری به فعالیت مشغول بوده ام ودر این مدت چندین بار به عنوان کارمند نمونه سازمان انتخاب شده ام این مطالب را به این جهت خدمتتان عرض می کنم که بعضی ها میگن که با پارتی رفتید شدید قراردادی اولاً آنهایی که با پارتی وارد مجموعه میشند از همون اول میشن رئیس کار نمی کنند فقط دستور میدن ثانیاً این همه سال قراردادی نمیمونند اصلاً نمیزارن قراردادی بمونند زود رسمی میکنند من دانشجوی دکتری مدیریت دولتی هستم و در ارزشیابی کارکنان امسال نمره 97 از 100 به من داده شده و بالاتر از رسمی ها که این نمره دهی توسط ارزیاب داده میشه من خیالم راحته که در کارم کوتاهی نکردم ولی مسئولین هستند که کوتاهی میکنند و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند من به این موضوع اعتقاد دارم که هم نتیجه سهل انگاریهایشان را در این دنیا و آخرت باید ببینند مسئولین نباید خود کارمند را در نظر بگیرند باید خانواده های آنان را در نظر گرفت تا حالا ممکنه برای شما هم پیش آمده باشه که به فرزندم که دانش آموز مقطع دبیرستان هستش دارم میگم برنامه ریزی کن خوب مطالعه کنی برمیگرده میگه الان خودت این همه تلاش کردی چی شده حتی بعد از این همه سال پیمانی هم نکردند آیا این ظلم در حق ما و خانواده های ما نیست ؟

    1. سلام آقای محمد
      آقای ولی اسماعیلی رئیس کمسیون اجتماعی نماینده شهر ماست و همشهریمون هست با یک عکس قضاوت نکنید سابقه ایشون را بررسی کنید بعد در مورد مات موندن چنین افراد رو در مقابل این طرح قضاوت کنید رو هر کاری ایشون دست گذاشته حتما به سرانجام رسونده. درسته مافیای شرکت پیمانکاران هست. ولی دستپخت 8 سال دولت روحانی رو باید درست کنند تو این 8 سال روحانی هیچ نیرویی برنداشته مگر تعداد اندکی نورچشمیهاش را رسمی برداشته بقیه دولت را با شرکتی ها اداره کرده و نیروی انسانی را مستهلک کرده. این کار شدنی هست حتی به نفع دولت هم هست چون کارمند رسمی برای ارتقا میتونه نوآوری و ارائه طرح بدهد ولی برای من شرکتی هیچ انگیزه ای نمیماند چون هیچ ارتقا شغلی ندارم فقط برای اینکه به کشورم خدمت کنم و سازمان را ارتقا دهم به همکار رسمی ایده ها و طرح هایم را انتقال میدهم و همکارم استفاده اش را میبرد و سازمانم ارتقا مییابد.

  4. سلام سرایداران وخدمتگزاران مدارس بدون امنیت شغلی باسه میلیون حقوق این کجاش عدالته نمایندگان مجلس شمامی توانیدبا۳میلیون زندگی کنیدپس کجاست انسانیت ماهم خانواده داریم نه حقوق کارگری نه کارمندی جناب لطیفی شمادرقبال خانواده مسئولید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام