آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیگیری موضوع برگزاری و جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مجلس برگزاری و جذب پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی را پیگیری می‌کند

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، از پیگیری موضوع برگزاری و جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در نشست این کمیسیون با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات روند جذب و برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفت: به دنبال آزمون استخدامی که سال گذشته توسط دستگاه‌ها برگزار شد، سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارتخانه‌ها مکلف هستند بر اساس قانون به گونه‌ای اقدام کنند که حقی از پذیرفته‌ شدگان این آزمون تضییع نشود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما انتظار داریم دولت هر چه سریعتر در جهت ممانعت از ایجاد شرایطی که مانع از جذب جوانان نخبه و تحصیلکرده توسط دستگاه‌های اجرایی می‌شود و محدودیت‌هایی که در حوزه جذب نیروها ایجاد خواهد شد، اقدامات لازم را به عمل آورد. همچنین برگزاری این آزمون‌ها و نحوه جذب افراد نیز باید گونه‌ای باشد که حقوق پذیرفته شدگان به خوبی رعایت شود.

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این هفته رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در نشست این کمیسیون حضور پیدا می‌کند و قطعا ما این موضوع را نیز به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم مطرح کرده و به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

مطلب مرتبط: نشست نمایندگان با سازمان اداری و استخدامی در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

1 دیدگاه

  1. نماینده های محترم مجلس و مخصوصا اعضای کمیسیون اجتماعی خدا قوت همیشه در حال پیگیری هستید. میشه این همه کار که خبر پی گیریش را اعلام می کنید بفرمایید به کجا رساندید؟
    بابا ول کنید این شو های تبلیغاتی رو بفکر مردم بیچاره ای باشید که با صد امید و آرزو به شما رای دادن تا گره از مشکلاتشون باز بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام