آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیگیری لایحه ساماندهی کارکنان دولت در برنامه “صرفاً جهت پیگیری” رادیو ایران

برنامه صرفاً جهت پیگیری رادیو ایران در روز شنبه ۲۲ آبان ماه خود به پیگیری لایحه ساماندهی کارکنان دولت پرداخت.

به گزارش شناسنامه قانون، در این برنامه ضمن ارائه خلاصه‌ای از آنچه تا کنون گذشته است، به صورت زنده با آقای بابایی کارنامی، نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در این خصوص گفتگو شده است.

در زیر می‌توانید فایل صوتی کامل برنامه مورخ شنبه ۲۲ آبان ماه “صرفاً جهت پیگیری” رادیو ایران را بشنوید:

[su_spacer size=”10″]اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

9 دیدگاه

  1. باسلام خواهشاً در خصوص کارکنان خرید خدمت ناجا هم بحث و سوال بفرمایید که جزو این لایحه هستند یا خیر که با مثلاً مدرک کارشناسی و دریافت حقوق کارگری هستند که آیا تبدیل وضع خواهند شد؟
    باتشکر

  2. بانک صنعت و معدن 10 تا 15 سال شرکتی هستیم، عامو حقوق یکسان بماند نخواستیم، با بیت المال سهمیه واکسن آنفولانزا برای رسمی ها و پیمانی ها میدن و میگن به شرکتی ها تعلق نمیگیره و فاصله ی حقوق یک شرکتی با رسمی یا قراردادی حداقل 2 برابر است.
    با تبدیل وضعیت ایثارگری ها هم موج نا امیدی بین پرسنل که تعداد قابل توجهی هم هستند موج میزنه.

  3. آقای رئیس جمهور هم در مناظرات هم در رای اعتماد وزرا و هم در هیات دولت به موضوع یکسان سازی قراردادها و دستمزدها تاکید کردند امیداوارم وفای بعد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام