اخبار اداری و استخدامی

اطلاعیه برگزاری آزمون جذب نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف سال ۱۴۰۰

آزمون جذب نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف سال ۱۴۰۰ برگزار می شود

شناسنامه قانون- شوراهای حل اختلاف در سال ۱۴۰۰ نیروی افتخاری جذب می‌کنند.

به گزارش شناسنامه قانون، بر اساس آنچه در سایت آزمون جهاد دانشگاهی اعلام شده است، ثبت‌نام آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف از اواسط هفته آینده به مدت ده روز در این سایت انجام خواهد شد.

جزییات بیشتری در این مورد هنوز اعلام نشده است.

شوراهای حل اختلاف درحالی به دنبال جذب نیروی جدید به صورت افتخاری هستند که وضعیت ساماندهی جذب و استخدام نیروهای فعلی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لایحه قانون شوراهای حل اختلاف که از سوی رئیس قوه قضاییه وقت (رئیسی) تهیه و در مجلس تصویب شده بود، در مرداد سال جاری برای دومین بار از سوی شورای نگهبان به مجلس اعاده شد.

ماده پنج مکرر این لایحه قرار بود وضعیت استخدام کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف را ساماندهی کند اما با ایراد اصل هفتاد و پنج قانون اساسی (بار مالی) روبرو شده است.

بیشتر ببینید: استخدام اعضا و کارکنان اداری و دفتری شوراهای حل اختلاف ظرف ۳ سال با آزمون داخلی

3 دیدگاه

  1. معاون قوه قضائیه فرمودن در قوه قضائیه نیروی بدون قرارداد نداریم هنوز بعد از گذشت ۱۸سال هنوز ما کارکنان شورای حل اختلاف در مرجع عدالت و تظلم خواهی بدون قرارداد وبا انگ افتخاری وبا اخلاص و وجدان کار میکنیم و قانون تصویب شده سال ۹۴ در خصوص استخدام و پرداخت حداقل قانون کار به کارکنان جوان و تمام وقت شورا مسکوت مانده و به امید وعده ها و امروز و فردای مسئولین به میانسالی رسیدیم. عجب صبری خدا دارد….!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام