آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

چکش‌کاری لایحه رتبه بندی به اتمام نرسید/ ادامه بررسی ماده ۷ به جلسه بعد موکول شد

چکش‌کاری لایحه رتبه بندی در کمیسیون آموزش/ ادامه بررسی ماده ۷ به جلسه بعد موکول شد

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه در نشست امروز، ادامه بررسی لایحه قانون نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش در دستور کار قرار داشت، گفت: پیشنهادات در ماده ۷ بسیار بود و با توجه به بحث و بررسی‌های صورت گرفته، ادامه بررسی ماده ۷ به جلسه بعد موکول شد.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (سه شنبه، ۱۱ آبان ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشست امروز با حضور نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور استخدامی کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: در نشست امروز مواد ۶ و ۷ لایحه رتبه‌بندی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماده ۶ این لایحه با اعمال تغییراتی به تصویب رسید، افزود: بررسی ها در ماده ۷ به درازا کشید به طوری که پیشنهادات در این ماده زیاد بود و اعضای کمیسیون نقطه نظرات مختلفی را برای اعمال در این ماده مطرح کردند به همین دلیل بررسی نهایی  در خصوص این ماده و تصویب آن به جلسه بعد موکول شد.

وی تأکید کرد: ماده ۷ در خصوص رتبه‌ها، درصدها و فوق‌العاده شغل معلمان بود که با توجه به اینکه وقت جلسه کفایت اتمام رسیدگی به پیشنهادات را نمی‌داد، ادامه بررسی آن با درخواست اعضا به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: امیدواریم با جمع‌بندی پیشنهادات در خصوص ماده ۷ بتوانیم این ماده را هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام