اخبار اداری و استخدامی

تا ۷ یا ۸ سال آینده، امکان استخدام دولتی وجود ندارد

تا ۷ یا ۸ سال آینده، امکان استخدام دولتی وجود ندارد

وزیر کشور در شیروان با بیان اینکه امکان استخدام نیرو تا ۷ یا ۸ سال آینده در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد، گفت: باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به کل فراموش کنیم.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه بررسی مشکلات مردم شیروان، اظهارکرد: متاسفانه در فرهنگ ما اشتغال بسیار بد جا افتاده و اکثر جوانان و خانواده ها علاقه زیادی به شغل‌های دولتی و استخدام در دستگاه‌های دولتی دارند که این موضوع باید تغییر کند.

وی تصریح کرد: باید روحیه تولید در جامعه حاکم شود و فرهنگ پشت میز نشینی را به کل فراموش کنیم.

وزیر کشور افزود: به دلیل زیاده روی دولت گذشته در استخدامی‌ها  و استخدام افراد خارج از چارچوب و برنامه تا 7 یا 8سال آینده امکان جذب نیروی جدید در دستگاه های دولتی وجود ندارد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه بهترین راه برای افزایش درآمد رجوع به کارهای تولیدی است، گفت: با این شرایط مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا به سمت تولیدی‌های کوچک بروند و در هر محله و هر خانه یک کارگاه تولیدی ایجاد کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم دولت به سمت ثبات در قیمت‌ها رفته ‌و همانطور که مردم خود شاهد هستند دیگر شاهد تورم 13.5درصدی که سال گذشته در این روزها شاهد آن بودیم، نیستیم.

وی اظهارکرد: دولت به فکر سرمایه‌گذار و جذب سرمایه‌گذاری است و امید دارد با برنامه‌ریزی مدونی که در حال انجام آن است بتواند حجم اشتغال را در کشور بالا ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام