اخبار اداری و استخدامی

ثبت و بروزآوری اطلاعات کارکنان ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، شرکتی و طرحی

امکان ثبت و بروزآوری اطلاعات کارکنان ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، شرکتی و طرحی در سامانه پاکنا فراهم شد.

شناسنامه قانون- در قسمت خدمات الکترونیک سایت سازمان اداری و استخدامی کشور به نشانی https://aro.gov.ir لینک “ثبت و بروزآوری اطلاعات کارکنان ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، شرکتی و طرحی” تعبیه شده است.

بر این اساس، آن دسته از کاربران دستگاه‌های اجرایی که نام کاربری و رمز عبور سامانه اطلاعات کارکنان نظام اداری (پاکنا) را در اختیار دارند، می‌توانند نسبت به ثبت و بروز رسانی اطلاعات این کارکنان اقدام کنند.

به گزارش شناسنامه قانون، مجموعه سامانه های کارمند ایران به تازگی اهمیت زیادی در قوانین و مقررات پیدا کرده‌اند و مبنای تصمیم‌گیری‌های آماری در مسائل مختلف قرار دارند. به عنوان مثال، در ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه سال ۱۴۰۱ (پیوست شماره ۲ بخشنامه بودجه ابلاغی رییس‌جمهور): «مبنای محاسبه هزینه‌های پرسنلی برای بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس آمار مندرج در «سامانه پاکنا (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری)» و «سامانه ثبت حقوق و مزایا موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم» از مجموعه سامانه‌های کارمند ایران (سامانه کارکنان نظام اداری سازمان اداری و استخدامی کشور) می‌باشد.»

مطالب مرتبط:

9 دیدگاه

  1. کارکنان شرکتی وزارت دفاع تکلیفشون چی میشه از سال 82تا حالا همه اش با وعده و وعید دارن مار و دست به سر میکنن حتی در زمان آقای احمدی نژاد هم با ترفندهایی دستور اکید ریاست جمهوری رو اجرا نکردند

    1. دقیقا وزارت دفاع هیچ برنامه ای برای کار کنان شرکتی نمی‌خواهد انجام دهد من از 82 تاکنون با 4 بچه همچنان شرکتی هستم و بارها مکاتبه کردم که تاثیری نداشته

  2. سلام بزرگواران هیچ ارگان دولتی زیر بار این بخشنامه ها نمیرند، وقتی مراجعه میکنیم گویا اصلا همچین چیزی وجود نداشته و نخواهد شد، با خنده و مسخره کردن مارو دست به سر میکنند.
    از شناسنامه قانون میخوام پیگیری کنید که این بخشنامه ها اصلا ارسال میشه؟
    اگه میشه چرا هیچ ارگانی از این بخشنامه مطلع نیستن؟
    ازتون خواهش میکنم پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام