اخبار اداری و استخدامی

کلیه دورکاری‌ها به استثنای دورکاری در مناطق با وضعیت قرمز لغو شد/ لغو دورکاری استان تهران

کلیه دورکاری‌ها به استثنای دورکاری در مناطق با وضعیت قرمز لغو شد/ لغو دورکاری استان تهران

وزارت کشور طی بخشنامه ای به دستگاه های زیرمجموعه که رونوشتی از آن را به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرده است، کلیه دورکاری‌ها به استثنای دورکاری در مناطق با وضعیت قرمز را لغو کرد.

به استناد هشتاد و هشتمین مصوبه ستاد ملی کرونا و نامه شماره ۱۱۴۵۲۹ مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۵ وزارت کشور، با عنایت به بهبود وضعیت عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا و پوشش مطلوب واکسیناسیون در بین عموم مردم و منویات رییس جمهور محترم مبنی بر حضور کارمندان دولت در محل خدمت، بدین وسیله ضمن حفظ سایر شرایط (ساعت و روزهای کاری فعلی) کلیه دورکاری ها به استثنای دورکاری در مناطق با وضعیت قرمز لغو و کارمندان موظفند با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، در محل کار خود حاضر می شوند. بدیهی است با تغییر وضعیت و اعلام مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط جدید متعاقباً اعلام می‌شود.

بیشتر ببینید:

لغو دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از لغو دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی از روز سه شنبه ۲۷ مهرماه خبر داد.

غلامرضا عباس پاشا شامگاه دوشنبه به خبرنگاران گفت: بیش از ۸۵ درصد کارکنان دولت در استان تهران دُز اول و ۴۵ درصد هر دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند به همین منظور دورکاری کارمندان دولتی در استان از روز ۲۷ ماه جاری لغو خواهد شد.

وی افزود: برای صیانت از سرمایه انسانی و حفظ سلامت کارکنان در ادارات درخواست می شود مابقی کارکنان نیز به موقع و هرچه زودتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: بی تردید رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستورکار باشد و از هرگونه عادی انگاری پرهیز شود.

وی در خصوص ساعت کاری ادارات نیز گفت: ساعات کاری ادارات در استان تهران تغییر نکرده و ساعت شروع ۷:۳۰ و ساعت پایان ۱۴:۳۰ خواهد بود.

لغو دورکاری کارمندان تهران

مقررات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام