اخبار اداری و استخدامی

تشکیل جلسه کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور

نخستین جلسه کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور تشکیل شد.

به گزارش شناسنامه قانون، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتشار عکس‌هایی از این جلسه در فضای مجازی از برگزاری جلسه در محل سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور جمعی از کارشناسان و صاحب‌نظران در خصوص لایحه استخدامی کارکنان دولت خبر داد.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، علاوه بر مدیران و کارشناسان سازمان اداری و استخدامی کشور، آقایان عباس گودرزی و علی بابایی کارنامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

پیش از این بابایی کارنامی، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح آخرین وضعیت تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت، گفته بود: قرار بر این شده است که از یکشنبه جلسات کمیته‌ای که در سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت تشکیل شده است به طور رسمی برگزار شوند.

همچنین، قرار بر این شد که پیش‌نویس این لایحه در سازمان اداری و استخدامی کشور آماده شود که هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

بیشتر ببینید: کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت از ۱۸ مهرماه رسماً فعالیت خود را شروع می‌کند

وی تصریح کرد: در این کمیته بنده و آقایان ولی اسماعیلی، عباس گودرزی، سلمان ذاکر، خلیل بهروزی‌فر و حسن لطفی از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور خواهیم داشت.

جلسه تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت

جلسه کمیته تدوین لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت

اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

9 دیدگاه

  1. با سلام و احترام.از دولت و مجلس تقاضا مندم نسبت به نیروهای شرکتی که در شرف بازنشستگی هستند واکنون دارای ۲۹ سال سابقه کار هستند تدابیری اندیشه شود،چون بعضی از ادارات به محض پر شدن سی سال سریعاً فرد را بازنشسته میکنند ودر نتیجه فرد مذکور در این تبدیل وضعیت نا کام میماند.امیدوارم که این مطلب به روئیت نمایندگان و دولت برسد.و بنده در جریان هر چه سریعتر این موضوع قرار بگیرم.انشاالله با تشکر

  2. این چرخه معیوب ادامه خواهد داشت
    ده سال قبل به بهانه ساماندهی کارکنان دولت کلی نیروی پیمانکار به اسم قرارداد کار مشخص به بدنه دولت چسبید
    الان بعد از ده سال دوباره میخوان ساماندهی کنن
    ده سال بعد هم‌همینه
    روزی میرسه که سیستم فشل اداری ایران مث یه ادم ۲۰۰ کیلویی میشه که حتی نفس نمیتونه بکشه

    1. با سلام و احترام.
      دولت با پرداخت هزینه های چند برابری به شرکتهای تامین نیرو ۴۰۰ کیلو شده.
      در جریان باش که با ا.جرای این طرح 200 کیلو به نفع دولت میشه…..
      عملا ۲۰۰ کیلو فساد و رانت امثالهم که نمایندگانشان در نوشتن کامنتهای متعدد این چند روز اخیر پر تلاش شده اند کاسته خواهد شد.ان الله مع الصابرین..

  3. خدا میدونه چه نقشه ای دارن و میخان کدوم دسته از اشنایان خودشون رو رسمی کنن
    اینا هیچ کدوم به فکر ماها نیستن.
    اخرشم یه طرح مسخره که هیچکس بجز اشنایان خودشون شاملش نمیشن رو تصویب میکنن.
    به اینا امید نبندین

    1. دوست عزیز . ما هم 16 سال است قرادادی هستیم . مقداری مطالعه و بررسی کن . این نوبت عزم جدی برای ساماندهی می بینیم . دولت قبل علی رغم وعده خود پس از ساعتها و ماه ها کا رکارشناسی لایحه را پس گرفت و همه را مسخره نمود . ان شاء الله عزم این دولت و.این مجلس و اراده ای که در رییس جمهور وجود دارد تا پایاس سال عملی خواهد شد .

  4. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه عزیزانی که دقدقه رفع مشکل کارکنان شرکتی و قراردادی هستند.. خدا خودش اجر و پاداش این زحمات را عنایت کند..
    با اجرای این مهم نه تنها دعای خیر کارکنان بلکه به خانواده های این عزیزان را هم پشت خود دارند..

  5. با سلام و احترام .یکی از موضوعات مهم در رفاهیات کارمندان راه اندازی مجدد سرویس ایاب و ذهاب می باشد که خود کارشناسان محترم نیک می دانند که مزایای آن خیلی زیاد می باشد .از جمله کاهش بار ترافیکی .کاهش آلودگی و..

  6. سلام با حضور جناب آقای گودرزی در جلسه که با شور و شوق و از صمیم قلب این موضوع را پیگیری میکنه باید خیالمون راحت باشه چون به همه موضوعات ریز و درست مسلط هستند از همه زحمتکشان موضوع ساماندهی تشکر و قدردانی می نمائیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام