اخبار اداری و استخدامی

انتصاب حسین عرب اسدی – معاون سرمايه انسانی سازمان اداری و استخدامی كشور

انتصاب حسین عرب اسدی به عنوان معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی دکتر حسین عرب‌اسدی را به عنوان «معاون سرمایه انسانی» منصوب کرد.

به گزارش روابط‌‌عمومی سازمان اداری و استخدامی، دکتر لطیفی در این حکم شفافیت و عدالت در نظام جذب و استخدام و پرداخت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تقویت داده‌ها و آمار، ارتقا و یکپارچه‌سازی سامانه‌های اطلاعاتی کارکنان و روزآمدسازی و اثربخش‌کردن نظام آموزش کارکنان را خواستار شده است.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این حکم بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت‌محوری»، «روحیۀ انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

گفتنی است عرب‌اسدی متولد ۱۳۵۸ و دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی با گرایش منابع انسانی بوده و در دو پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رسالۀ دکتری خود در موضوع نظام جبران خدمات کارکنان و طراحی و تبیین الگوی مدیریت علوی برای تربیت مدیران ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران مطالعه و طراحی داشته است.

فعالیت در سطح کارشناسی سازمان اداری و استخدامی در دهۀ ۸۰ و عضویت در کارگروه تدوین لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله سوابق ایشان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مدیریت علمی در مراکز مطالعاتی، پژوهشی و دانشگاهی و عضویت در هیئت مدیرۀ نهادهای مالی بخشی از سوابق اجرایی حسین عرب‌اسدی است.

وی پیش از این انتصاب، جانشین مرکز نظارت و ارزیابی راهبردی دبیرخانۀ مجمع تشخیص مصلحت نظام بود‌ه است.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی وی می‌توان به تألیف کتاب‌هایی چون «الگوی نوین طراحی مدل شایستگی»، «سیر تربیتی آدم تشکیلاتی»، «نظریه و نقشه راه دولت اسلامی» و تدریس دروس مختلف در حوزۀ منابع انسانی و برنامه‌ریزی راهبردی اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام